Tui premium club

doddel
doddel

Heeft iemand hier ervaring met de Premium club bij Tui (vroeger jetairfly) op hun B787?

zit met een dilemma: directe vlucht naar CUN met hen in premium club kost 800 euro. Comfortabel, rechtstreeks, maar levert geen miles op

ofwel vlieg ik met *A en verzamel zo de 4000 miles die ik nog nodig heb om gold te blijven bij M&S. Maar dan is het in economy, en zeker een veel langere vlucht...

mileage run zit er niet meer in om aan die 4000 miles te komen, en kopen kan ook niet in het eerste jaar dat je gold bent...

toch maar voor de meest comfortabele vlucht gaan zeker?

Berichten

  • Koja78
    Koja78

    Ik denk dat jij de enige bent die daarop kan antwoorden.. en het hangt ook af hoeveel langer een star alliance vlucht zou duren.

    Aan de andere kant.. als er zich een technical voordoet.. zit je beter met een lijnmaatschappij dan een pseudo charter.

  • doddel
    doddel

    voor zover ik kan zien zijn de meest voor de hand liggende vluchten via Toronto, dus een uur of 15 (met de laatste 4 uur in Rouge, dus zal wel gene vetten zijn...)

    zijn er vaak problemen met de long range charters van Tui?

  • Koja78
    Koja78

    met air canada zal het wel een ferme omweg zijn.. maar je kan er een paar dagen canada tussen weven :)

  • Christophe
    Christophe

    Wij zijn ooit naar de Dominicaanse Republiek gevlogen en vonden die upgrade elke euro waard. Anders was ik ergens boven Groenland eruit gesprongen :-) Als je geen airmiles verzamelt zou de keuze snel gemaakt zijn.
    Maar die gold kwalificatie maakt de keuze weer moeilijker natuurlijk.

  • doddel
    doddel

    dju zeg, dacht de ideale vlucht gevonden te hebben. FRA-CUN (vanuit Birmingham) voor een paar honderd euro meer dan Tui. In Business.
    Wat blijkt nu, booking class is P, en dat levert GEEN miles op bij M&S!??

  • Nico_T_
    Nico_T_
    edited november 2016

    @doddel said:
    dju zeg, dacht de ideale vlucht gevonden te hebben. FRA-CUN (vanuit Birmingham) voor een paar honderd euro meer dan Tui. In Business.
    Wat blijkt nu, booking class is P, en dat levert GEEN miles op bij M&S!??

    Ik zou via de ITA matrix filteren op de gewenste booking class en ff kijken naar de prijs in die booking class. Indien deze interessant blijkt te zijn kan een travel agent dit voor je boeken.

  • doddel
    doddel

    Heb ik geprobeerd. Wordt veel duurder.
    Ik verbaasde me vooral over het feit dat een intercontinentale business class vlucht 0 Miles geeft bij Turkish (evenmin bij aegean trouwens)

  • claenen
    claenen

    @doddel said:
    Heb ik geprobeerd. Wordt veel duurder.
    Ik verbaasde me vooral over het feit dat een intercontinentale business class vlucht 0 Miles geeft bij Turkish (evenmin bij aegean trouwens)

    Als je de relatie TK - LH kent is dat niet verwonderlijk ;) De goedkoopste Y en C fares verdienen niets bij TK jammer genoeg :( Had gisteren hetzelfde met een SN vlucht. Om die reden niet geboekt... Aan jou om te bepalen of het genoeg waard is om dit om M&M te zetten of niet.

  • Nico_T_
    Nico_T_

    Klopt, werkt omgekeerd ook. M&M geeft maar 25% status miles van de verdiende award mijlen als je TK vliegt.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!