Brussels Airlines + Maasmechelen Village 40€ kortingsbon

vkpeter
vkpeter
edited oktober 2016 in Airline loyalty

Vandaag deze mail gehad van "LOOP", targetted campaign?

_Droom je reeds van een bestemming voor je wintervakantie? Wat zou je denken van een korting op je vlucht naar die bestemming én een gloednieuwe outfit?

LOOP en Maasmechelen Village hebben hun krachten gebundeld om jou, als LOOP lid, een exclusieve en onvergetelijke shopping ervaring te bieden in meer dan 100 luxe outletboetieks. Bovendien krijg je deze winter een korting van € 40 op je volgende vlucht met Brussels Airlines naar je favoriete bestemming.

Bezoek Maasmechelen Village tussen 15 oktober en 15 november 2016, besteed een minimum van € 100 op één dag en je ontvangt een kortingsbon van € 40 die je kan gebruiken voor een vlucht naar een Brussels Airlines bestemming in Europa (reizen tussen 1 november 2016 en 31 maart 2017).

Maasmechelen Village Logo.

Je korting krijgen is heel eenvoudig!

Na het shoppen toon je je aankoopbewijzen samen met je LOOP nummer in het Tourist Information Centre, waar je je kortingsbon ontvangt die je kan gebruiken bij het boeken van je volgende vlucht op brusselsairlines.com

Waar wacht je op? Neem je agenda, plan je bezoek aan Maasmechelen Village en begin te dromen van de plaats waar je deze winter naartoe zou willen gaan!_

Berichten

  • wimbor
    wimbor

    Ik heb hem ook ontvangen, en nog geen loops verdiend, dus wellicht niet direct targetted. Maar als je sowieso eens gaat shoppen wel leuke promo.

    De korting slaat wel enkel op de base fare:

    Voorwaarden: € 40 promocode voor een minimale besteding van € 100 in de winkels of het Tourist Information Centre van Maasmechelen Village op eenzelfde dag, tussen 15 oktober en 15 november 2016. Leden moeten hun LOOP nummer (SN123456789) opgeven bij het aanvragen van de voucher. Slechts één voucher per lid tijdens de actieperiode.De korting is geldig op een door Brussels Airlines uitgevoerde heen- en terugvlucht in Light&Relax of Economy Class naar alle bestemmingen in Europa en wordt uitsluitend toegepast op het basistarief (brandstoftoeslag, luchthaventaksen en andere kosten komen niet in aanmerking voor de korting). Reservering tot 15 december 2016 op brusselsairlines.com. Reizen tussen 1 november 2016 en 31 maart 2017. De Algemene Vervoersvoorwaarden van Brussels Airlines zijn van toepassing op deze tickets

  • Christophe
    Christophe

    Vandaag even gaan shoppen in MM village, bon gekregen voor mijn 40 euro en de extra miles van mijn amex staan nu al op mijn account.

  • Dima
    Dima
    edited november 2016

    Heb ook mijn bon gekregen. (zondag geweest)
    Is geen targeted campaign. In je laatste LOOP overzicht kon je de actie al vinden. Ook staat overal in Maasmechelen Village reclame voor de LOOP actie :)

    Let wel: 40€ enkel op base fare...

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!