Qatar Airways CAI-BKK 800 EUR in business / 1600 EUR in first

Frosch
Frosch
edited oktober 2016 in Deals Deals Deals

In navolging van de ex VCE/PSA/... tarieven naar BKK, nu ook ex CAI maar nog wat goedkoper.
Een wat lastigere luchthaven qua positioning flights, voor mij past het gelukkig perfect gezien ik sowieso beroepsmatig in CAI moet zijn.

Kan onder 800 EUR middels wat langere transfers, heb zelf voor 825 EUR geboekt gezien ik op de DOH-BKK trajecten sowieso de A380 wou. Geen zin in langere vluchten in de oude sofa zetels...
CAI-DOH-CAI boekt in A, dus in totaal kom je op 400TP en 12036 Avios bij BA Executive.

Voor de luxevogels is er ook nog de mogelijkheid de vluchten DOH-BKK-DOH in First te doen, dan kom je op een totaalprijs van ca 1600 EUR.

VALID FOR TRAVEL COMMENCING ON/AFTER 24OCT16 AND ON/
BEFORE 14JUN17. ALL TRAVEL MUST BE COMPLETED BY
MIDNIGHT ON 14JUN17.

FOOTNOTE RULE
TICKETS MUST BE ISSUED ON/AFTER 24OCT16 AND ON/BEFORE
08NOV16.

FARE RULE
CANCELLATIONS

ANY TIME
CHARGE USD 100.00.

TICKET IS NON-REFUNDABLE IN CASE OF NO-SHOW.
NOTE - TEXT BELOW NOT VALIDATED FOR AUTOPRICING.

NON REFUNDABLE AND NON CHANGEABLE.

CHANGES

ANY TIME
CHARGE USD 80.00.

Bron: http://www.flyertalk.com/forum/premium-fare-deals/1798186-qr-cai-bkk-1600-rt-f-class.html

Berichten

  • fbruno
    fbruno

    Voor degenen die First willen boeken:
    Pas op voor equipment changes op DOH-BKK!
    Je zou niet de eerste zijn bij wie de A380 last minute vervangen wordt door een 77W, maar op een cashfare zou je dan natuurljk wel iets van downgrade compensatie moeten krijgen.

  • LTW
    LTW

    @fbruno said:
    Voor degenen die First willen boeken:
    Pas op voor equipment changes op DOH-BKK!
    Je zou niet de eerste zijn bij wie de A380 last minute vervangen wordt door een 77W, maar op een cashfare zou je dan natuurljk wel iets van downgrade compensatie moeten krijgen.

    ZOU want Qatar lapt werkelijk alle regels aan de laars, inclusief de eigen conditions of carriage. Good luck om dit af te dwingen in Egypte, Qatar of Bangkok :(

    En dit geldt overigens niet enkel voor cashfares, maar is even zeer van toepassing voor awardboekingen.

    Jammer genoeg blijft het bij QR vooral theorie. In de praktijk is het vechten tegen de bierkaai, zelfs om een wijziging te kunnen doorvoeren indien ze zelf een vlucht cancellen en je op een vlucht omgeboekt wordt die maar liefst 8 uur vroeger vertrekt.

  • fbruno
    fbruno

    Voordeel van deze cashfare is wel dat je kunt chargebacken, of ermee dreigen.
    (Best rechtstreeks boeken en zo rap mogelijk reizen daarvoor).

    Da's wa lastiger op een award booking :)

  • Frosch
    Frosch

    Mede daarom was ik toch eerder geneigd om deze te boeken in C.
    Downgrade van A380 F naar 77W C komt een pak harder aan dan 'downgrade' van A380 C naar 77W C.

  • Chris
    Chris

    Hoe vaak is er zo'n equipment change? En die CEO gaat toch in Maart 2017 de nieuwe ultra bizz aankondigen op de ITB berlijn? Die First (hard product) obsolete maakt.

    Ik ga eens zien; dit is wel interessant voor Mei vakantie 3 weekjes die kant op en even paar daagjes Egypte meepakken nog.

  • Frosch
    Frosch

    Akbar al Baker zegt wel vaker dingen - steevast met een flinke korrel zout te nemen. Duurt meestal een pak langer.
    QR is niet vies van equipment changes op regelmatige basis.

  • Frosch
    Frosch

    Een mens zou overigens beter 1 general thread openen voor QR offers, nu weer SOF-SIN aan ca 1.155 EUR!
    http://www.qatarairways.com/bg/en/special-offers.page#

  • Chris
    Chris

    @Frosch said:
    Een mens zou overigens beter 1 general thread openen voor QR offers, nu weer SOF-SIN aan ca 1.155 EUR!
    http://www.qatarairways.com/bg/en/special-offers.page#

    denk het niet. er is een deals deals deals forum en denk dat juist in de topic moet staan wat het is. zodra hij expired is zakt hij wel naar beneden. anders weet je niet meer wat wat is.

  • Chrismeister
    Chrismeister

    Enkel bepaalde topic starters kunnen bovendien een alert plaatsen bij een deal, dat gaat niet bij een verzameltopic

  • Frosch
    Frosch

    Het was een beetje schertsend bedoeld, ik vraag me soms af of ik het überhaupt nog zou posten. Wéér QR :D

  • Chris
    Chris

    Persoonlijk vind ik deal voor deal juist prettig in aparte topics.

  • fbruno
    fbruno

    Lijkt erop dat QR zijn vluchten naar Egypte en een hoop GCC landen binnenkort zullen wegvallen. Best in de gaten houden als je nog een ex-CAI ticket hebt.

    http://edition.cnn.com/2017/06/05/middleeast/saudi-bahrain-egypt-uae-qatar-terror/index.html

  • Frosch
    Frosch

    Gelukkig net een ex CAI QR trip beëindigd, de dramatische IRROPS service van QR in het achterhoofd houdend.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!