award-booking naar ADL/MEL

Ken
Ken

Ik heb momenteel 192k M&M miles in mijn account en wil daarmee 2 x one-way ticket BRU-ADL of BRU-MEL boeken in Business omstreeks 6 of 7 januari 2017. Beste route is
-via BKK met Thai (BRU-BKK-MEL of BRU-FRA-BKK-MEL)
-via SIN met Singapore Airlines (BRU-AMS/FRA/CDG-SIN-ADL)
Ik vind echter nergens availability...

Iemand een idee voor een andere route (desnoods zelfs via PER - SYD) of een andere maatschappij?
Idee was om eerst een aantal dagen te spenderen in Zuid-Australië met roadtrip Melbourne-Adelaide of vice versa en vandaar door te vliegen naar Nieuw-Zeeland en daar nog 2 weken te spenderen). Maar sta ook open om Zuid-Australië te vervangen door Frans-Polynesië.

Retour is al geboekt op 28 januari 2017 via AKL-SYD met Qantas in Business en SYD-AUH in First.

Berichten

  • Nico_T_
    Nico_T_

    Ik vermoed omdat er een deel vd route gevlogen wordt met SQ of TG je moet bellen naar M&M.

  • Ken
    Ken

    Heb al gebeld met MM, maar ze vinden nergens availability op laatste traject om in MEL-ADL-SYD-AKL-... te geraken.

  • Nico_T_
    Nico_T_

    Je kan ook even proberen zoeken naar 'business saver' awards via United, deze zouden dan telefonisch via M&M boekbaar moeten zijn. Succes !

  • Ken
    Ken

    Enkel vluchten terug te vinden waarbij je 35 uur onderweg bent...

  • Frosch
    Frosch

    Vind ook niks naar MEL/ADL vanaf SIN, BKK, PVG, PEK,...
    Alternatief is bv BRU-IST-SGN met TK en dan paid ticket naar MEL met TG via SGN-BKK-MEL (885 EUR)

    Nogal omslachtig uiteraard.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!