Oslo

Jeroen
Jeroen

Dit kan een bestemming post worden, maar ik heb op dit moment vooral hulp nodig met de luchthaven.

Op 21 februari land ik om 6:10 met QR179 en zou dan naar Brussel moeten. Nu is er een vlucht om 8:20 met SAS en vroeg ik aan SAS zelf of dat voldoende zal zijn. Hun antwoord: 'I can't guarantee you that it will be enough time to catch the next flight, unfortunately.'

Iemand ervaring mee? Aankomen met een internationale vlucht naar een Europese vlucht met ingecheckte bagage. De volgende vluchten (SAS en SN) zijn pas na 16u, wat iets minder optimaal is.

Tagged:

Berichten

  • flrvt
    flrvt

    2 uur is meer dan genoeg om in OSL je bagage op te halen en weer in te checken. Met wat geluk ben je op minder dan een uur van gate tot gate.

    De reden dat ze dat niet kan garanderen is natuurlijk obvious, het zijn andere airlines, zelfs niet dezelfde alliantie. Dus het risico is helemaal voor u. Je kan altijd vertraging hebben..

    Valt niet te voorspellen wat er die dag allemaal zal gebeuren, dus je zal zelf het risico gewoon moeten afwegen. In 90-95%% van de tijd zal alles vlot gaan en heb je een lekker korte verbinding. In 5-10% van de gevallen zijt ge gekloot.

  • Jeroen
    Jeroen

    Alright, het is daar nooit lang wachten aan de grenscontrole? En heb de optie 'samengestelde reis' in mijn verzekering, hopelijk helpt dat als het fout loopt.

  • claenen
    claenen

    Ge zijt EU onderdaan dus loopt vlot daar.

  • RubenH
    RubenH

    Iemand tips voor een verblijf in Oslo (activiteiten/restaurants/...)? Net zoals velen op dit forum heb ik een verblijf geboekt bij Frogner Appartments.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!