Qatar Airways BRU-PVG 1.370 EUR in business

Frosch
Frosch

Mogelijks interessant voor iemand.

BRU-PVG met QR aan 1.370 EUR, te boeken ten laatste 03.10, travel period 01.10-30.11
Ook andere bestemmingen beschikbaar in dezelfde flash sale, maar iets minder aantrekkelijk qua prijs.

Happy flying!

Berichten

  • claenen
    claenen

    Je moet wel voor 2 boeken. Is een companion sale.

  • Frosch
    Frosch

    @claenen said:
    Je moet wel voor 2 boeken. Is een companion sale.

    Klopt - had ik niet gezien, mea culpa

  • claenen
    claenen

    Is niets, nog steeds ok prijs he. Check best ook andere landen. AMS en Nordics zijn vaak ook goedkoper.

  • Frosch
    Frosch

    Ik vlieg zelf niet (meer) met QR, heb het even gehad met de woestijnairlines. Goeie bang for the buck maar ik vlieg vaak op Azië en ik kan er niet meer tegen dat mijn reis dan 50/50 onderbroken wordt. Ik heb tegenwoordig liever 1 positioning flight en dan 1 lange vlucht.
    Maar dat bepaalt ieder voor zich, wie weet ga ik in de toekomst nog wel eens overstag ;)

  • doddel
    doddel

    @Frosch said:
    Ik vlieg zelf niet (meer) met QR, heb het even gehad met de woestijnairlines. Goeie bang for the buck maar ik vlieg vaak op Azië en ik kan er niet meer tegen dat mijn reis dan 50/50 onderbroken wordt. Ik heb tegenwoordig liever 1 positioning flight en dan 1 lange vlucht.
    Maar dat bepaalt ieder voor zich, wie weet ga ik in de toekomst nog wel eens overstag ;)

    Is de reden waarom ik niet meer met icelandair naar N Amerika vlieg

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!