Website ivm zetel bezetting

Katrien
Katrien

Is er een mogelijkheid om, alvorens een vlucht te boeken, te zien welke zetels nog vrij zijn. Bij het boeken v e ticket kan dat pas nadat je uw vlucht betaald hebt. Ik wil pas mijn vlucht bevestigen als ik weet of bepaalde zetelcombinatie mogelijk is. Iemand e idee? Ik vermoed de airline zelf bellen, maar had graag geweten of er iets online is.

Berichten

  • Chrismeister
    Chrismeister

    Bij welke maatschappij is dat?

  • LTW
    LTW
    edited september 2016

    Expertflyer. Is wel betalend maar je kan wel gratis aanmelden voor een testperiode van een dag of 5.

    En anders Exp USA of Priceline proberen. In veel gevallen kan je daar al stoelen kiezen alvorens te betalen.

  • Antoine
    Antoine

    http://www.expertflyer.com kan veel meer dan je de bezetting geven.
    je kan bijvoorbeeld een alert opzetten om te weten wanneer een zetel vrij komt

  • Frosch
    Frosch

    Ik gebruik zelf KVStool maar Expertflyer lijkt me (naar wat ik hoor) de betere variant.
    Is inderdaad zeer handig om dat op voorhand even te checken, ik doe dat bijvoorbeeld omdat ik zeker wil zijn dat emergency exit seats beschikbaar zijn op LH/LX vluchten gezien ik ze als SEN gratis kan boeken.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!