Brussels Airlines Rail&Fly

Berichten

  • Ulker32
    Ulker32

    Wat ik niet snap, BRU-AMS-JFK met KLM is altijd goedkoper als BRU-JFK met SN.
    Dan is AMS-BRU-JFK goedkoper met SN als AMS-JFK met KLM

    Waarom doen ze dit?

  • Chrismeister
    Chrismeister

    @Ulker32 said:
    Wat ik niet snap, BRU-AMS-JFK met KLM is altijd goedkoper als BRU-JFK met SN.
    Dan is AMS-BRU-JFK goedkoper met SN als AMS-JFK met KLM

    Waarom doen ze dit?

    Prijzenoorlog tussen verschillende allianties, en naambekendheid van maatschappij binnen eigen land

    Groot deel van de Belgische bevolking zal automatisch surfen naar website Brussels Airlines. Analoog voor KLM in Nederland. (Ook wat chauvinisme)

    Nu proberen ze klanten te lokken en van mekaar af te snoepen, door deze routes.

  • Koja78
    Koja78

    Dit is volgens mij een reactie op de lage/opportunistische reclame van KLM net na de terreuraanslagen op BRU waar ze plots hun treinconnecties heel stevig in de markt probeerden te zetten. Katje mien .. katje were maar aangezien Nederlanders volgens mij chauvinistischer zijn als wij Belgen denk ik dat het een slag in het water zal worden.

  • claenen
    claenen

    Is er effectief een ticket controle in AMS?

  • flrvt
    flrvt

    @Ulker32 said:
    Wat ik niet snap, BRU-AMS-JFK met KLM is altijd goedkoper als BRU-JFK met SN.
    Dan is AMS-BRU-JFK goedkoper met SN als AMS-JFK met KLM

    Waarom doen ze dit?

    Vliegen vanaf/op hubs van een airline is meestal altijd duurder

  • Jeroen
    Jeroen

    @claenen said:
    Is er effectief een ticket controle in AMS?

    Je moet echt daar inchecken, anders vervalt de rest van je boeking. Is zoals eerste vlucht.

  • mgo72
    mgo72
    edited september 2017

    Iemand dit al gedaan vanuit Rotterdam en online ingecheckt en niet geweest

  • deesistim
    deesistim

    Iemand inderdaad ervaringen?

  • mgo72
    mgo72

    Ik.

    Geen controle en ticket is geldig voor elk Belgisch station de k ik. Zijn in Leuven opgestapt ipv Antwerpen of Berchem.

    Probleem is dat je dus online moet kunnen inchecken. Anders moet je alsnog naar Rotterdam gaan. Dat inchecken lukte bij ons niet en hebben paar keer moeten bellen alvorens we onze boarding kregen.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!