Anti-bagagediefstal tip van de dag !

Bucketqueen
Bucketqueen

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/2866175/2016/09/12/Deze-man-bedacht-een-briljante-truc-om-zijn-koffer-nooit-te-verliezen-op-de-luchthaven.dhtml

Wat meteen weer die vraag bij mij deed opkomen : komt het vaak voor dat er bagage gestolen wordt? Ik vind het altijd nog opmerkelijk dat iedereen gewoon wat van de bagageband kan nemen en er zo mee naar buiten kan rollen... Komt zoiets wel vaker voor of is het gewoon een irrationele vrees van mij? :smile:

Berichten

  • Jeroen
    Jeroen

    Mijn bagage hebben ze in Oslo eens meegenomen, gemeld bij verloren bagage en snachts is deze op mijn hotel toegekomen. Geen idee waar die in de tussentijd was.

  • Koja78
    Koja78

    Kom je vooral tegen met een zwarte samsonite

  • Gert
    Gert

    Vrees dat het niet voor iedereen goed zou aflopen.
    Hangt natuurlijk af van hoe de foto er zal uitzien!

  • Bucketqueen
    Bucketqueen

    Laat ik nu net zo'n grote zwarte Samsonite hebben.. :-) Wel altijd versierd met een knalrood lint!
    De volgende krijgt een extravaganter kleurtje, helaas gaat een Samsonite vrij lang mee...

  • Christophe
    Christophe

    Mijn bagage werd ook eens door iemand meegenomen die zich vergistte van koffer, gelukkig heb ik hem nog kunnen traceren aan de hand van z'n naamkaartje op zijn koffer die achterbleef op de band. Sindsdien altijd veelkleurige bagagebanden rond de koffers.

  • wimbor
    wimbor

    Een gekleurde Samsonite is ook geen zekerheid hoor. Bij mij is ooit een fluo-oranje exemplaar in BRU verloren gegaan.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!