Berichten

  • Jeroen
    Jeroen

    BUD-SEZ was €93, maar helaas direct weg.

  • Koja78
    Koja78

    Even gezocht voor een weekje KBV of ADL in feb maar opgegeven...

  • Chrismeister
    Chrismeister

    om 13u25 had ik alles van brussel gechecked en niks gevonden

    ik had wel Boston Yerevan gespot enkele dagen geleden, zo zou een golden ticket eruit moeten gezien hebben:

    http://travelunlimited.be/vluchten/qatar-airways-schattenjacht-vind-golden-ticket/

  • vincentjanv
    vincentjanv

    @Chrismeister said:
    om 13u25 had ik alles van brussel gechecked en niks gevonden

    ik had wel Boston Yerevan gespot enkele dagen geleden, zo zou een golden ticket eruit moeten gezien hebben:

    http://travelunlimited.be/vluchten/qatar-airways-schattenjacht-vind-golden-ticket/

    Same, echt 0,0 van Brussel

  • Jeroen
    Jeroen
    edited september 2016

    Ik boekte zonet OSL-AKL voor €84 in februari.

  • Koja78
    Koja78

    lucky peune

  • Jeroen
    Jeroen

    Oke, die post oogde misschien een beetje arrogant. Maar bij ons op het werk (Holidaypirates voor degene die het nog niet wisten) zit 1 zieke flight deal kerel, die alle golden tickets zocht. Dus buiten ik die Auckland heeft geboekt zijn er 4 collega's die naar de Seychellen gaan, 2 naar Malediven en 2 naar Krabi. Allemaal rond de 80 euro. Maar ik mag wel zeggen dat ik de allerbeste er heb uitgehaald :)

    Was echt een kwestie van seconden altijd, steeds 150 man die op 1 of 2 tickets vlogen.

  • fbruno
    fbruno

    Ze boeken in W klasse, 25% miles dus.
    Enkel zichtbaar op de QR website, heeft dus geen zin te zoeken via ITA etc.
    Je moet de normale zoekfunctie gebruiken, de 15d kalender toont de eggs niet.

  • daruda
    daruda

    maar dus alles zal al weg zijn? Was er uberhaupt iets vanuit BRU?

  • Jeroen
    Jeroen

    Ja en precies niet, maar voor die prijzen maakt dat echt niks uit.

  • pangea
    pangea

    @fbruno said:
    Ze boeken in W klasse, 25% miles dus.
    Enkel zichtbaar op de QR website, heeft dus geen zin te zoeken via ITA etc.
    Je moet de normale zoekfunctie gebruiken, de 15d kalender toont de eggs niet.

    Screenshot op website TU toont nochtans wel de prijs in het kalenderoverview?

  • fbruno
    fbruno

    Bij het ticket dat ik geboekt had was het allesinds niet zichtbaar in de grote kalender. Alleen door data te selecteren zag ik de 0€ basefare "golden tickets".

    Het klein kalendertje (3 dagen voor en 3 dagen na de geselecteerde datum) toonde ze wel.

  • Jelle
    Jelle

    @fbruno said:
    Bij het ticket dat ik geboekt had was het allesinds niet zichtbaar in de grote kalender. Alleen door data te selecteren zag ik de 0€ basefare "golden tickets".

    Het klein kalendertje (3 dagen voor en 3 dagen na de geselecteerde datum) toonde ze wel.

    welke heb jij gebookt?

  • fbruno
    fbruno

    SAW-SIN, 61,95$. DOH-SIN op de A350.
    Was helaas al heel snel weer weg.

    Er waren ook enkele data voor 42,71 USD, maar die kwamen mij niet echt uit.

  • Chrismeister
    Chrismeister

    blijkbaar was promo alweer veranderd, naar 'available during the day'. Iemand later op de dag brussel nog eens gechecked?

  • steeve321
    steeve321

    @fbruno
    Als ik de datum bekijk zit je alleen in het vliegtuig. Veel tijd in Singapore is er niet.
    Vlieg je voor de mijlen?

  • fbruno
    fbruno

    Is niet het ticket dat ik ga vliegen, was gewoon een voorbeeld van iets dat ik tegenkwam.
    Ticket dat ik geboekt heb ga ik waarschijnlijk enkel de heenreis van gebruiken. Terugreis doe ik wel met een ander ticket of award.

    Moest het 100% miles opbrengen had ik wel wat meer direct turnarounds geboekt :smile:

  • Stijn_A
    Stijn_A

    @Jeroen said:
    Oke, die post oogde misschien een beetje arrogant. Maar bij ons op het werk (Holidaypirates voor degene die het nog niet wisten) zit 1 zieke flight deal kerel, die alle golden tickets zocht. Dus buiten ik die Auckland heeft geboekt zijn er 4 collega's die naar de Seychellen gaan, 2 naar Malediven en 2 naar Krabi. Allemaal rond de 80 euro. Maar ik mag wel zeggen dat ik de allerbeste er heb uitgehaald :)

    Was echt een kwestie van seconden altijd, steeds 150 man die op 1 of 2 tickets vlogen.

    dDie kerel had zelf een scriptje geschreven oid?

  • Jeroen
    Jeroen

    Geen idee, hij zei dat hij gewoon de beschikbaarheid in het oog hield ofzo. Zal het nog eens navragen.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!