Miles and more : Award ticket boeken

Antoine
Antoine

Met "normale" award tickets kun je one ways boeken aan +- de helft van de prijs van een retour.

Mag je "Meilenschnäppchen" promo award tickets one way boeken en mixen met een gewone award?

Berichten

  • wimbor
    wimbor

    Meilenschnäppchen kan je alleen online boeken. What you see is what you get.

  • doddel
    doddel

    wil voor de eerste keer ook met meilenschnappchen boeken. Hoe wordt de route bepaald? Als je bijv. BRU-EWR neemt, is dat dan by default de directe vlucht met UA? Of kan dat ook BRU-DUS-EWR zijn met LH?

  • LTW
    LTW

    Volgens mij per definitie op een Miles & More metal carrier, ik heb er alleszins ook nog geen andere gezien.

  • doddel
    doddel

    Dus wat gebeurt er als ik Bru-ewr kies? Want die staat er deze maand bij. En ik land liever in ewr dan in jfk (veel snellere immigratie)

  • michelvst
    michelvst

    Logo van de carrier staat er normaal bij, zal dan wrs via FRA of MUC zijn met LH

  • doddel
    doddel

    Merci

    Zijn deze tickets flexibel (wijzigen data) en/of annuleerbaar?

  • Frosch
    Frosch

    @doddel said:
    Merci

    Zijn deze tickets flexibel (wijzigen data) en/of annuleerbaar?

    Neen

  • Klingsor
    Klingsor
    edited maart 2017

    https://www.jumpseat.be/miles-more-basics-er-mee/ en die dingen lezen wil wel eens helpen bij vragen als deze...

  • VDW
    VDW

    Het is nu ook mogelijk om Air New Zealand, Avianca, Egyptair, SAS, South African Airways en TAP online te boeken.

    Even terug werd dit reeds mogelijk gemaakt voor o.a. Air Canada, Air China, ANA en Eva AIR.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!