Hallo,
iemand een idee welke Star Alliance (business class) lounge in Frankfurt het meest aan te raden is?
Rookie vraag: mag je meerdere lounges uitproberen? Bv. ééntje staart je niet aan dus je gaat weg en neemt er één van een ander lid van de alliantie? Lijkt me mogelijk te moeten zijn?
Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!
Best je paspoort meenemen, dan kun je via de automatische grenscontrole gemakkelijk naar de Non-Schengen lounges in de B pier.
Daar zitten imho te 2 beste lounges van FRA:
Air Canada lounge moet je vooral voor het eten zijn (tenzij je heel erg van Toffelsalat houdt natuurlijk). Ze hebben een warm buffet en lekkere tomatensoep. Ook allerlei broodjes en koffiekoeken. Lounge is ook heel mooi ingericht.
LH Senator lounge (als je *G bent) moet je voor de booze zijn. De SEN lounge in de B pier is de enige met een complete bediende bar. Ze hebben er verschillende cocktails, en ook echte champagne. Eten is gewoon de standaard SEN lounge selectie.
Zelf heb ik een aantal keren de LH - First Class Terminal bezocht.
Dit is een lounge buiten de luchthaven van Frankfurt in een apart gebouw.
Het is even zoeken maar heel mooi ingericht.
Heel uitgebreid menu, vele dranken en rustig wachten.
Zelf vloog ik toen first class, maar business class mag ook naar binnen als je status hebt bij het LH Miles&More programma.
@steeve321 daar mag je volgens mij enkel binnen als je LH F vliegt hoor. Enige uitzondering is M&M HON member en denk niet dat er daar zo veel van zijn hier op forum
Je moet dan wel HON status hebben. Daarvoor moet je 600.000 (!) HON miles verzameld hebben in 2 jaar tijd. Alleen Business&First class vluchten gelden om die miles te verzamelen.
Vermoed dat het aantal Belgen met deze status heel erg laag is...
Maar als je First vliegt geraak je er dus wel binnen zonder status. Ik heb speciaal daarvoor BRU-FRA-SIN-DPS geboekt na lang sparen met mijn mijlen - met een lange layover in FRA.
Is de First Class Terminal ver wandelen? Of hoe geraak je daar?
Interessante tip trouwens over de B pier. Ga ik zeker onthouden als ik nog eens passeer.
@flrvt gewoon naar buiten wandelen en dan naar links onder de brug door. Even Google maps gebruiken en je hebt herkenningspunten. Is zeker niet ver.
Ik dacht dat dit idd alleen maar voor F vluchten was