Berichten

  • kristof
    kristof
    edited augustus 2016

    "I love pictures of bacon" ;-D

  • Jeroen
    Jeroen

    Amai, dit ga ik ook eens proberen :D eens zien hoe grappig ze in Berlijn zijn.

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    Hahah nice! Okay, ik probeer ook wel eens iets!
    Laat ons de leukste resultaten hier posten :)

  • flrvt
    flrvt

    Ik heb dit eerder al vaak geprobeerd en ik kan alleen maar concluderen dat de notes van een reservatie meestal niet eens worden gelezen..

    "I would like a teddy bear for enhanced sleep" → no teddy bear
    "I am allergic to pillows" → evenveel kussens als anders

    Ofwel hadden ze door dat ik met hun aan het sollen was en zijn er er bewust niet op ingegaan :)

  • Dima
    Dima
    edited september 2016

    Ik denk het...Want niemand is allergisch voor kussens, misschien heb je wel hypoallergene kussens gekregen, dat wel. En teddy bear: lol.

    Ik heb trouwens wel success met nota's. In Hong Kong kreeg ik wijn als amenity, en je kon kiezen tussen rode en witte wijn. Ze waren er ook trots op dat het Franse wijn was. Maar heb in nota's opgegeven dat ik liever Zuid-Amerikaanse wijn had, en daar hebben ze in voorzien :)

    Een andere keer heb ik in nota's opgegeven dat ik adaptors nodig had (voor stroom), toen ik aankwam zat er in elke stekker een adaptor zodat een europese stekker paste.

    Het is natuurlijk niet zo overdreven, en naar mijn mening redelijke requests. Maar ze worden toch gelezen.
    Punt is ook: een fort bouwen of foto afprinten is niet zo moeilijk voor een hotel te regelen. Maar een teddy bear vinden is toch wat moeilijker. Al ben ik zeker dat ze bv. bij een Ritz je daar in gaan voorzien :)

  • fbruno
    fbruno

    Bij Emirates kan je blijkbaar ook altijd een gratis cake/taart bestellen in First. Gewoon melden dat je iets te vieren hebt :)
    Er zullen nog wel airlines zijn.

  • kristof
    kristof

    @fbruno said:
    Bij Emirates kan je blijkbaar ook altijd een gratis cake/taart bestellen in First. Gewoon melden dat je iets te vieren hebt :)
    Er zullen nog wel airlines zijn.

    Dit is geldig voor alle klassen, eveneens eco als business. Zelf getest en gekregen zonder enig probleem. Werd me zelfs gevraagd op welke van de 4 stretchen ik de taart wou ontvangen.

  • Stijn_A
    Stijn_A

    @kristof said:
    Dit is geldig voor alle klassen, eveneens eco als business. Zelf getest en gekregen zonder enig probleem. Werd me zelfs gevraagd op welke van de 4 stretchen ik de taart wou ontvangen.

    Wanneer vraag je dat dan? Wij vliegen terug van Berlijn wanneer mijn vriendin 30 wordt

  • kristof
    kristof

    @Stijn_A said:

    Je stuurt hen gewoon een mailtje, of DM via twitter vanaf je de booking gemaakt hebt.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!