Intercontinental Rome

gschnieders
gschnieders

Hi,

Ik ben op dit een (mogelijke) city trip aan het voorbereiden naar Rome (voorjaar 2017). Ik kan me herinneren dat er een Intercontinental was in Rome. Maar ik kan er niets meer van terugvinden. Weten jullie toevallig wat de reden is waarom dit niet meer in het aanbod van IHG zit?

Side-vraagje: hebben jullie andere leuke (ook qua promo's en prijs) verblijfadressen in Rome?

Alvast bedankt

Glenn

Tagged:

Berichten

  • Emmy
    Emmy

    " We confirm that the InterContinental De La Ville Roma will be closing on 24th of March 2016 because the lease on the property has expired. The hotel owner and hotel leaseholder have worked hard to try and secure the hotels’ future but circumstances have meant that regrettably this has not been possible."

  • Chris
    Chris

    Klopt die is weg helaas. Jammer. Was een mooie!

    binnenkort wel een nieuwe in italie: Venetië. Hotel met dacht rond de 30 kamers. Kleinste IC ooit.

  • gschnieders
    gschnieders

    @Chris said:
    Klopt die is weg helaas. Jammer. Was een mooie!

    binnenkort wel een nieuwe in italie: Venetië. Hotel met dacht rond de 30 kamers. Kleinste IC ooit.

    Kan ook niets terug vinden van het hotel zelf (of is dat helemaal gesloten)? Alle links verwijzen nog naar de IHG website.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!