Ervaringen met IHG "Free night awards" van de Accelerate promo

mgo72
mgo72
edited oktober 2015 in Hotel loyalty

Hello,

Zij die ervaring hebben met de vorige promotie. Hoe werkt dit?

Welke nachten kan je kiezen?
Welke hotels?
Hoe reserveren?

Maw is het de moeite om mijn medewerkers in te schrijven en te laten mattress runnen?

Thanks!

«1

Berichten

  • bhermans
    bhermans

    De gratis nachten van de Into The Nights promotie waren geldig in alle hotels, zonder blackout dates. Reserveren kan via je profiel pagina onder My Offer Status.

  • mgo72
    mgo72

    Dus ook IC's ? Dat wordt dan zeer interessant!

  • Glenn
    Glenn
    edited oktober 2015

    mgo72 zei: Dus ook IC's ? Dat wordt dan zeer interessant!

    Zeer zeker! Wel altijd het goedkoopste kamertype.

    BTW, voor degenen die nog free nights over hebben maar hun kalender voor dit jaar al vol zit: heb ergens gelezen dat je bij het cancellen van zo'n free night vanaf nu 50000 punten krijgt.

  • flrvt
    flrvt

    MOD: Ik heb de titel van dit topic aangepast voor meer duidelijkheid.

  • Chris
    Chris

    @glenn

    omdat je niet meer online kan boeken (de link is weg) moet je bellen.
    Wat men doet is je punten geven en dan een normale reward night boekent in het hotel waar je wilt.
    als je dus idd een hotel neemt van 50000 punten krijg je 50000 punten.
    als je dan cancelled; krijg je die in principe terug.

    máár, hou rekening ermee dat men die altijd weer kan innemen. of men dat doet weet ik niet

  • Stijn_A
    Stijn_A

    Dat is bij mij nu inderdaad ook gebeurd. Weliswaar niet in de hotels die ik wou, maar goed

  • bhermans
    bhermans

    Ik heb vorige week volgend antwoord gehad op mijn vraag waar mijn gratis nacht gebleven was:
    10-29-2015 2-15-59 PM

    Sinds vandaag kan ik 'm weer boeken via mijn profielpagina:
    10-29-2015 2-12-05 PM

  • Christophe
    Christophe
    edited november 2015

    Ik heb bij accelerate intussen 10.000 punten verdiend, maar ik had aangeduid dat ik miles & more punten spaar. Komen die accelerate punten dan bovenop de gewone elite qualifying points (en dus te combineren met miles), of is dit een vergissing van IHG?
    Want IHG heeft ook nog een double miles promotie lopen, zo zou ik dan 1000 m&m miles verdienen met mijn stay, en 5000 via accelerate.

  • flrvt
    flrvt

    Normaal kan je bij IHG niet de volle pot mijlen én punten verdienen.

    Dat gezegd zijnde: waarom zou je M&M mijlen verdienen bij IHG?? Er zijn toch betere redemptions bij IHG zelf?

  • Christophe
    Christophe

    Omdat ik momenteel alles opspaar bij m&m voor een award ticket, voor 1 nacht IHG heb ik dus 500 miles en 10000 punten (via accelerate) gekregen. Maar die punten tellen wel niet mee voor status. Daarmee dacht ik dat deze punten er bovenop kwamen. Want anders had ik ook nog 900 qualifying points gekregen ipv de 500 airmiles.

  • Chrismeister
    Chrismeister

    Laten jullie reimbursed BPG's meetellen voor accelerate promotie?

  • Jeroen
    Jeroen

    Chrismeister zei: Laten jullie reimbursed BPG's meetellen voor accelerate promotie?

    Hoe kun je die 'laten' meetellen? Als ze terugbetaald worden tellen ze mee, anders niet. Heb je zelf toch niet in de hand?

  • Antoine
    Antoine

    Accelerate volledig en alle punten gekregen :82 000

  • Chris
    Chris

    @Antoine said:
    Accelerate volledig en alle punten gekregen :82 000

    Nice !!! mooi aantal en heb je snel gedaan.

    ik heb nog 9 nachten die ik moet doen voor 60000 punten (van de 36 nachten) en 12000 punten bonus. Kortom 9 nachten voor 72000 punten; wel de moeite zit in China binnenkort 2 weken en dan HIX nemen aan 300 RMB (40 euro).

  • Emmy
    Emmy

    is er iemand die nog weet welke gratis 'redeem' je kon uitvoeren? Dat was een e-magazine ofzo dacht ik?

  • Glenn
    Glenn

    @Emmy Ik heb deze:

    Reward Type: eMagazine
    Title: Film Journal International

  • disillusionedTM
    disillusionedTM
    Zal stranden op een 14tal nachten onder Accelerate, waarmee ik slechts eens 25k tal extra heb verdiend.
  • Jeroen
    Jeroen

    @Glenn said:
    Emmy Ik heb deze:

    Reward Type: eMagazine
    Title: Film Journal International

    Deze werkte niet bij mij, ik kreeg deze reactie: 'Our records do not show a digital redemption on your account last 09Nov15.'

    Dusja, je moet geluk hebben blijkbaar. Zal eens een hotel boeken op punten voor juni volgend jaar ofzo.

  • bhermans
    bhermans

    @Jeroen said:
    Zal eens een hotel boeken op punten voor juni volgend jaar ofzo.

    Dat lijkt inderdaad ook te werken.
    Ik kreeg de punten van het 'Earn When You Redeem' offer al vrij snel na het boeken van een Reward Night, nog voor de daadwerkelijke stay.

  • daruda
    daruda

    Wat zijn volgens jullie beste IC's om de free nights van Accelerate voor te gebruiken?

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!