Hello,
Zij die ervaring hebben met de vorige promotie. Hoe werkt dit?
Welke nachten kan je kiezen?
Welke hotels?
Hoe reserveren?
Maw is het de moeite om mijn medewerkers in te schrijven en te laten mattress runnen?
Thanks!
Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!
De gratis nachten van de Into The Nights promotie waren geldig in alle hotels, zonder blackout dates. Reserveren kan via je profiel pagina onder My Offer Status.
Dus ook IC's ? Dat wordt dan zeer interessant!
Zeer zeker! Wel altijd het goedkoopste kamertype.
BTW, voor degenen die nog free nights over hebben maar hun kalender voor dit jaar al vol zit: heb ergens gelezen dat je bij het cancellen van zo'n free night vanaf nu 50000 punten krijgt.
MOD: Ik heb de titel van dit topic aangepast voor meer duidelijkheid.
@glenn
omdat je niet meer online kan boeken (de link is weg) moet je bellen.
Wat men doet is je punten geven en dan een normale reward night boekent in het hotel waar je wilt.
als je dus idd een hotel neemt van 50000 punten krijg je 50000 punten.
als je dan cancelled; krijg je die in principe terug.
máár, hou rekening ermee dat men die altijd weer kan innemen. of men dat doet weet ik niet
Dat is bij mij nu inderdaad ook gebeurd. Weliswaar niet in de hotels die ik wou, maar goed
Ik heb vorige week volgend antwoord gehad op mijn vraag waar mijn gratis nacht gebleven was:
Sinds vandaag kan ik 'm weer boeken via mijn profielpagina:
Ik heb bij accelerate intussen 10.000 punten verdiend, maar ik had aangeduid dat ik miles & more punten spaar. Komen die accelerate punten dan bovenop de gewone elite qualifying points (en dus te combineren met miles), of is dit een vergissing van IHG?
Want IHG heeft ook nog een double miles promotie lopen, zo zou ik dan 1000 m&m miles verdienen met mijn stay, en 5000 via accelerate.
Normaal kan je bij IHG niet de volle pot mijlen én punten verdienen.
Dat gezegd zijnde: waarom zou je M&M mijlen verdienen bij IHG?? Er zijn toch betere redemptions bij IHG zelf?
Omdat ik momenteel alles opspaar bij m&m voor een award ticket, voor 1 nacht IHG heb ik dus 500 miles en 10000 punten (via accelerate) gekregen. Maar die punten tellen wel niet mee voor status. Daarmee dacht ik dat deze punten er bovenop kwamen. Want anders had ik ook nog 900 qualifying points gekregen ipv de 500 airmiles.
Laten jullie reimbursed BPG's meetellen voor accelerate promotie?
Hoe kun je die 'laten' meetellen? Als ze terugbetaald worden tellen ze mee, anders niet. Heb je zelf toch niet in de hand?
Accelerate volledig en alle punten gekregen :82 000
Nice !!! mooi aantal en heb je snel gedaan.
ik heb nog 9 nachten die ik moet doen voor 60000 punten (van de 36 nachten) en 12000 punten bonus. Kortom 9 nachten voor 72000 punten; wel de moeite zit in China binnenkort 2 weken en dan HIX nemen aan 300 RMB (40 euro).
is er iemand die nog weet welke gratis 'redeem' je kon uitvoeren? Dat was een e-magazine ofzo dacht ik?
@Emmy Ik heb deze:
Reward Type: eMagazine
Title: Film Journal International
Deze werkte niet bij mij, ik kreeg deze reactie: 'Our records do not show a digital redemption on your account last 09Nov15.'
Dusja, je moet geluk hebben blijkbaar. Zal eens een hotel boeken op punten voor juni volgend jaar ofzo.
Dat lijkt inderdaad ook te werken.
Ik kreeg de punten van het 'Earn When You Redeem' offer al vrij snel na het boeken van een Reward Night, nog voor de daadwerkelijke stay.
Wat zijn volgens jullie beste IC's om de free nights van Accelerate voor te gebruiken?