Balaton Sound 2017

flrvt
flrvt

De data voor Balaton 2017 zijn bekend, en ik ben eens aan het kijken geweest naar de prijzen van vliegtickets.

Brussels Airlines heeft redelijk voordelige tarieven naar Budapest. Vanaf 79 euro retour, wanneer je de volle 5 dagen gaat en er 1 dag voor en 2 dagen na bijpakt.

Je kan natuurlijk ook met de auto gaan, te combineren met een leuke roadtrip.

Zijn er nog mensen die plannen naar daar te gaan? Het krioelt er altijd van de Belgen naar het schijnt. Ik wil er ook wel eens naartoe.

Berichten

  • michelvst
    michelvst
    edited augustus 2016

    Count me in!

    Rock Werchter zal het dan een jaartje zonder mij moeten stellen :p

  • mdsmt
    mdsmt

    "Het krioelt er altijd van de Belgen" is voor mij een reden genoeg om niet te gaan. Als ik naar het buitenland ga wil ik niet echt in contact komen met Belgen.
    Naar wat ik heb gehoord wordt het wel wat marginaler met de jaren, misschien is nu het moment om nog te gaan. Gaat zo een beetje als Chersonissos worden met Nederlanders, Magaluf met Engelsen, Lloret de mar met Duitsers en Nederlanders, ...

  • flrvt
    flrvt

    @mdsmt said:
    "Het krioelt er altijd van de Belgen" is voor mij een reden genoeg om niet te gaan. Als ik naar het buitenland ga wil ik niet echt in contact komen met Belgen.
    Naar wat ik heb gehoord wordt het wel wat marginaler met de jaren, misschien is nu het moment om nog te gaan. Gaat zo een beetje als Chersonissos worden met Nederlanders, Magaluf met Engelsen, Lloret de mar met Duitsers en Nederlanders, ...

    Als je maar een paar keer per jaar naar het buitenland gaat snap ik dat, maar voor de iets meer seasoned traveller is dat niet echt een bezwaar denk ik.
    Het is gewoon een leuk festival, en vooral goedkoop, op een toffe locatie :)

    @michelvst en ik gaan al. Wie nog?

  • Ulker32
    Ulker32

    Ben er helaas niet kunnen heen gaan dit jaar, maar heb wel wat vrienden die er nu al jaarlijks heen gaan. Aan te raden, wat ook handig is vergeleken met Belgische festivals is dat de muziek daar door gaat tot in de vroege vroege uurtjes.

    Was dit jaar wel de paar dagen voor Balaton in Budapest, en je merkt wel dat er een leukere sfeer is dan, iets 'magischer' :blush:

    Komend jaar ga ik er wel sowieso heen gaan, eerst zien dat ik gewoon niet te veel herexamens heb

  • bhermans
    bhermans

    @flrvt said:
    michelvst en ik gaan al. Wie nog?

    Sure, why not... ;)

  • Stijn_A
    Stijn_A

    Tempting. Mss moet ik dat wel doen, aangezien ik enkele nachten geleden over je gedroomd heb @flrvt
    (Volgens mij is snapchat daar de oorzaak van)

  • Stijn_A
    Stijn_A

    Serious travel Board is being serious

  • flrvt
    flrvt

    @Stijn_A said:
    Tempting. Mss moet ik dat wel doen, aangezien ik enkele nachten geleden over je gedroomd heb flrvt
    (Volgens mij is snapchat daar de oorzaak van)

    Wat hield je droom juist in als ik vragen mag? Als het NSFW is best ff in DM uitleggen want ik kan niet volgen haha

  • MichelK
    MichelK

    Balaton Sound heeft blijkbaar wegens grote vraag zijn datum gewijzigd.
    Is nu van 5 juli tot 9 juli.
    http://nl.balatonsound.com

  • flrvt
    flrvt

    Great, met mijn verjaardag. Nu moet ik er wel naartoe :)

    Merci voor de verwittiging! Gelukkig nog geen vluchten geboekt voor de week ervoor.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!