Nieuw Zeeland (Auckland) vanuit Brussel voor 456 EUR retour!

Glenn
Glenn
edited augustus 2016 in Deals Deals Deals
Tagged:

Thai Airways is aan het stunten met prijzen vanuit Europa!

  • Vanuit Brussel heen en terug naar Auckland vanaf 456 EUR (voorbeeld)
  • Vanuit Brussel heen en terug naar Nepal vanaf 360 EUR (voorbeeld)

Telkens tussenstop in Bangkok.
Periode: wide open tot augustus 2017

Tagged:

Berichten

  • Tim
    Tim

    Mooie prijs! Booking class is W, dus helaas niet veel nuttige mijlen te verdienen..

  • flrvt
    flrvt
    edited augustus 2016

    Nice! Ik denk dat ik mezelf ga trakteren op een weekendje Nepal ;-)

  • Glenn
    Glenn

    Auckland geboekt voor februari!

  • Dennis
    Dennis

    Kan je deze ook boeken met een stopover van een dag of 2 in BKK?

  • Chris
    Chris

    Iemand een idee of je terug uit Nepal ook 1-way goedkoop kan krijgen?
    zou mooi aansluiten bij mij SQ trip die daar stopt .

  • fbruno
    fbruno

    Deze fare boekt in de W/V klasse, welke geen miles oprbengt (buiten 25% in TG's eigen programma).

    Voor ongeveer 50 EUR extra kan deze in de Q klasse geboekt worden, waardoor de fare 100% opbrengt in zowat alle Star Alliance programma's. Zijn bijna 24k miles!
    Zal waarschijnlijk via een reisbureau moeten. Zou zeker niet via het TG callcenter proberen bij deze fare, er zit niks van YQ op.
    Andere mogelijkheid is reisdata's zoeken waarop de laagste beschikbare klasse de Q is, maar weet niet of die er zijn.

  • alextam
    alextam

    Hey fbruno!

    Waar vind je dat voor zo die 50 euro wijziging in boekingsklasse?

    Ik heb zelf bij British ook Q klasse geboekt en zou gewoon wat meer willen bijbetalen als ik van boekingsklasse wil wijzigen :-).

  • fbruno
    fbruno

    De basefares zelf kun je in bijvoorbeeld Expertflyer zien. Daarin staat dat er voor 479 EUR H/T een Q klasse basefare BRU-AKL is geladen (dat is de prijs zonder taksen).

    Vervolgens kun je in ITA op een Q klasse pricen door in de advanced routingcode box "/f bc=Q" in te vullen. Bijvoorbeeld voor 20-26 Oktober. Je krijgt dan een prijs van 546 EUR in de Q klasse.
    De laagste prijs voor die data zou 492 EUR zijn geweest (hierop is dan nog korting te krijgen via meta/OTA's natuurlijk).

  • Stijn_A
    Stijn_A

    https://www.orbitz.com/Flights-Search?trip=roundtrip&leg1=from:arn,to:lax,departure:10/14/2016TANYT&leg2=from:lax,to:arn,departure:10/19/2016TANYT&passengers=children:0,adults:2,seniors:0,infantinlap:Y&mode=search

    Heb deze fare gevonden, ARN - LAX via IST met TK voor 311eur. In w klasse, wat blijkbaar soms wel / soms niet mijlen oplevert bij TK.
    Enig idee hoe ik die in een andere boekingsklasse kan vinden? Of is dit een OTA glitch, aangezien ik hem op de TK site en google flights niet kan vinden

  • fbruno
    fbruno

    Pas op, enkel de heenreis is daarbij in de 100% earnende Q/H klasse.
    Terugreis is in een 0% V klasse (bij TG 25%).

  • flrvt
    flrvt

    Interessante tips, vooral over de boekingsklasses en dergelijke.

    Zoals @fbruno aanhaalt is de retour in @bodemvisser niet met 100% accrual helaas. Ik heb via ITA matrix nog wel wat interessante itinearies gevonden, maar die krijg ik helaas bij geen enkele OTA uitgeprijsd.
    Zijn er nog mensen met tips over hoe een zeer specifiek ticket uit ITA Matrix te boeken is online? Of welke reisagent zou mij daar mee verder kunnen helpen?

  • flrvt
    flrvt

    Aaand it's gone.

  • vincentjanv
    vincentjanv

    @flrvt said:
    Interessante tips, vooral over de boekingsklasses en dergelijke.

    Zoals fbruno aanhaalt is de retour in bodemvisser niet met 100% accrual helaas. Ik heb via ITA matrix nog wel wat interessante itinearies gevonden, maar die krijg ik helaas bij geen enkele OTA uitgeprijsd.
    Zijn er nog mensen met tips over hoe een zeer specifiek ticket uit ITA Matrix te boeken is online? Of welke reisagent zou mij daar mee verder kunnen helpen?

    Deze kan je wel helpen dan, om 'via' de matrix te boeken:

    https://bookwithmatrix.com/

  • flrvt
    flrvt
    edited augustus 2016

    Goeie tip inderdaad, die werkte wel in een zeker zin, maar gaf andere boekingsklasses, dus dat is geen oplossing.

    Deze deal is ondertussen dood, maar ik heb wel al een andere manier gevonden om dit te boeken met 100% mijlen in klasse Q of H, namelijk via de traditionele reisagent. Ik heb er even een apart topic voor aangemaakt.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!