ik vlieg niet veel en ben vooral geïnteresseerd in betaalbare business class deals. en vooral naar de usa , canada en de Caraïben . hoe pak ik dit best aan ? en welke site 's moet ik hiervoor best raadplegen?
ik heb een miles and more mastercard om punten te sparen maar dit gaat me veel te traag.
heeft er iemand tips voor me ?
alvast bedankt
Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!
Betaalbare business is wat dan ? <500, <1000 , <1500 . 2 maanden geleden bv. was er de DUB-LAX-HNL voor 1000 euro.
rond die prijzen zoek ik iets ja .
voor rond de 1000 kom je een heel eind wel. Zeker als je wat flexibel bent.
Connections verkoopt nu business tickets voor 330 euro extra. Promotie geldig tot 31/7.
Ergens een link ofzo? Vind niet direct iets terug.
Ah, iets gevonden. Voor alle reizen tussen 1/7 en 31/8 naar US of CA met United of SN.
Maar neem dan aub SN ipv United.
Link? Welke booking class?
@doddel gevonden via Google. Kom dan uit op een deal/kortingscodes website. Bij doorklikken naar Connections niet verder gezocht (linkt gewoon naar startpagina.
http://www.goedkoop.be/korting/connections/
Boeken gaat blijkbaar via de kantoren van connections.
ooit een mail van gekregen:
Als je in de mail op de 'ik ga ervoor' link klikt dan wordt je naar een pagina met de lijst van de kantoren gestuurd.
Ik krijg een zoekfunctie op de connections website en daar staat dan ook dit... " Dit voor alle reizen met vertrekdatums tussen 1 juli en 18 augustus. Meer weten? Klik dan snel even door naar Connections.be."
Vertrek 25/8.... Morgen eens voor bellen en zien wat het juist is...
Even voor gebeld, je moet dus voor 18/8 vertrekken om van die promotie gebruik te kunnen maken. Best interessant denk ik dan.