business class

schorvoort
schorvoort

ik vlieg niet veel en ben vooral geïnteresseerd in betaalbare business class deals. en vooral naar de usa , canada en de Caraïben . hoe pak ik dit best aan ? en welke site 's moet ik hiervoor best raadplegen?
ik heb een miles and more mastercard om punten te sparen maar dit gaat me veel te traag.
heeft er iemand tips voor me ?

alvast bedankt

Berichten

  • Itachimaru
    Itachimaru

    Betaalbare business is wat dan ? <500, <1000 , <1500 . 2 maanden geleden bv. was er de DUB-LAX-HNL voor 1000 euro.

  • schorvoort
    schorvoort

    rond die prijzen zoek ik iets ja .

  • Chris
    Chris

    voor rond de 1000 kom je een heel eind wel. Zeker als je wat flexibel bent.

  • Christophe
    Christophe

    Connections verkoopt nu business tickets voor 330 euro extra. Promotie geldig tot 31/7.

  • claenen
    claenen

    @Christophe said:
    Connections verkoopt nu business tickets voor 330 euro extra. Promotie geldig tot 31/7.

    Ergens een link ofzo? Vind niet direct iets terug.

  • claenen
    claenen

    Ah, iets gevonden. Voor alle reizen tussen 1/7 en 31/8 naar US of CA met United of SN.

  • kristof
    kristof

    Maar neem dan aub SN ipv United.

  • doddel
    doddel

    @claenen said:
    Ah, iets gevonden. Voor alle reizen tussen 1/7 en 31/8 naar US of CA met United of SN.

    Link? Welke booking class?

  • claenen
    claenen

    @doddel gevonden via Google. Kom dan uit op een deal/kortingscodes website. Bij doorklikken naar Connections niet verder gezocht (linkt gewoon naar startpagina.

    http://www.goedkoop.be/korting/connections/

  • Christophe
    Christophe

    Boeken gaat blijkbaar via de kantoren van connections.

  • Emmy
    Emmy

    ooit een mail van gekregen:

    _Af en toe mag je jezelf in het leven eens lekker verwennen. Gewoon je dat extra beetje luxe gunnen. Wel Connections helpt je daar ook graag bij. Dankzij Connections 30 jaar vlieg jij immers heen of terug in Business Class voor €330 p.p.* extra! De kans van je leven!

    Wil je echt een selfie waarmee je alle records breekt? Reis dan nu naar de States en geniet van die geweldige zetel in Business Class met alle voordelen die daarbij horen: je eigen check-in line, top-notch lounges, je maaltijden bereid door een sterrenkok en een zetel die je in een vingerknip omtovert tot een echt bed.

    Betaalbaar is het zeker dat weet je al, dus zit je niet alleen goed, je beleeft een droom. #ConnectionsClassy_

    Als je in de mail op de 'ik ga ervoor' link klikt dan wordt je naar een pagina met de lijst van de kantoren gestuurd.

  • Itachimaru
    Itachimaru
    edited juli 2016

    Ik krijg een zoekfunctie op de connections website en daar staat dan ook dit... " Dit voor alle reizen met vertrekdatums tussen 1 juli en 18 augustus. Meer weten? Klik dan snel even door naar Connections.be."

    Vertrek 25/8.... Morgen eens voor bellen en zien wat het juist is...

  • Itachimaru
    Itachimaru

    Even voor gebeld, je moet dus voor 18/8 vertrekken om van die promotie gebruik te kunnen maken. Best interessant denk ik dan.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!