Royal Air Maroc Miles -> Avios

wimbor
wimbor
edited juli 2016 in Airline loyalty

Zelf niet getest, maar gezien op Twitter en het leek me mogelijk interessant. Je kan gratis mijlen verdienen bij het openen van een Royal Air Maroc account (zelfs met familie):
http://blog.frequentflyerbonuses.com/2016/07/create-royal-air-maroc-safar-flyer.html

Aangezien Royal Air Maroc blijkbaar van plan is om over te schakelen op Avios, kan dit misschien ooit bij je Avios bijgeteld worden.

Berichten

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Leuk als je graag RAM miles wil, of een domestic vlucht in Marokko.

    Maar van een eventuele toetreding tot OneWorld, naar kostenloos transfereren naar je Avios account is mss nogal kort door de bocht.

  • claenen
    claenen

    Als ze overstappen op Avios lijkt me dat eerlijk gezegd ergens logisch. Mss met een conversie, maar 2 currencies houden lijkt me nog korter door de bocht.
    En it never hurts. Toch gratis ;)

  • wimbor
    wimbor

    Ja misschien wat snel genoteerd hier en kort door de bocht. Laar je weet nooit waar het voor kan dienen of naar welke partner het later omwisselbaar is.

  • Antoine
    Antoine

    @wimbor said:
    Ja misschien wat snel genoteerd hier en kort door de bocht. Laar je weet nooit waar het voor kan dienen of naar welke partner het later omwisselbaar is.

    Baat het niet....

  • Safar
    Safar

    Zelf heb ik de Safar Flyer kaart, is zeker handig als je veel gebruik maakt van de airline, ben zelf sinds dit jaar Silver en klaag niet over de extra's . Vlieg gemiddeld 3x per jaar (waarvan ik bijna altijd met een overstap reis)

    Velen zeggen dat het binnekort wel op Avios zou kunnen worden omgedet (mochten ze Oneworld ingaan) . Maar zoals het er nu uitziet en het nieuws (ook in marokko) lijkt het waarschijnlijker dat RAM eerst een grote aandeelhouder krijgt namelijk Qatar (onderhandelingen vo 49% van de aandelen lopen al). Pas als dit rond is en wat hier uit vloeit zal wss Oneworld toegetreden worden.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!