Referral Conga: Silvercar

wimbor
wimbor

Silvercar is een startup/uitdager op de Amerikaanse markt van huurwagens. Ze verhuren maar één type wagen, een zilvergrijze Audi A4 met Audi MMI Navigation (GPS).

In vergelijking met de andere merken kunnen ze al eens goedkoper zijn, en je bent tenminste zeker dat je niet met een Amerikaanse lemon de weg op moet. Bovendien vullen ze de brandstoftank op het einde van de huur weer op voor een klein bedrag bovenop de pompprijs. Handig.

Ze hebben ook een referral systeem waarbij de nieuwe klant 25 USD korting krijgt. Diegene die refereert krijgt hetzelfde bedrag. Mijn code is: CYWDMIAB.

Tagged:

Berichten

  • VDW
    VDW
    edited juni 2016

    Referral van wimbor gebruikt, dit is mijn referral code : PFQOMBVA

    Vanop onemileatatime :

    " In addition to the excellent referral program, there are several other ways to save on Silvercar rentals at the moment:

    New and existing members can use promotion code SPRING20 to save 20% on rentals through May 15, 2016
    New members can use promotion code LOUNGEBUDDY to get a free day on a rental of two or more days
    New members can use promotion code FACEBOOK50 to get $50 off a rental of two or more days"

    Voorlopig zijn dit de mogelijke ophaallocaties :

    • Luchthavens AUS, ORD, DFW, DAL, DEN, FLL, LAS, LAX, MIA, EWR, PHX EN SFO
    • Brooklyn en Manhattan in NYC
  • LTW
    LTW

    Kleine NB: er is geen of slechts een heel beperkte verzekering in de standaardhuur inbegrepen!

    Is al een paar maanden geleden dat ik het heb nagekeken en moest toen sowieso een andere auto huren want de A4 was te klein. Voor 4 met navenante bagage toch ;)

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!