Golden circle

Itachimaru
Itachimaru

Iemand lid/ervaring met hotels van de Golden Circle keten? Zou daar binnenkort even moeten verblijven (Shangri-la Changchun) en ken het programma/ hotel niet.

Berichten

  • Chris
    Chris

    Zijn over algemeen goede hotels. In beijing wel eens gezeten. Het programma verder ken ik ook niet omdat het zo sporadisch was dat geen zin het me erin te verdiepen.

  • Katrien
    Katrien

    Ik denk dat de meesten onder ons deze keten kennen door hun kerstactie van een paar jaar geleden. Letter overtekenen en uiteindelijk genoeg punten verzamelen om eens goed te gaan eten.

  • Dima
    Dima

    Sangri-La is een van mijn favoriete ketens. De hotels (en restaurants binnen hotels) zijn gewoonweg geweldig.
    Qua programma: het valt mee. Gelukkig zijn er promo's die het programma veel interessanter maken.

  • Itachimaru
    Itachimaru

    Ja, andere keuze is het Hyatt Regency. Maar ga toch voor het Shangri-la kiezen vooral omdat ze in hun groep ook de interessante Shangri-La’s Villingili Resort & Spa, Maldives hebben zitten wat me wel kan bekoren :smile:

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!