Reward DaNang/BoraBora ga ik annuleren; iemand die wil proberen te herboeken als ik dat doe?

Chris
Chris

FYI ik ga wat reward nights annuleren. Als iemand interesse heeft op het moment dat ik annuleer dit te herboeken (als het GOED IS komt de award space vrij; geen garantie). Dan reply even.

gaat om deze data:
DaNang 20-22 juli (2 nachten) / 2 kamers

bora bora thalasso 17-20 aug
bora bora le moana 15-17 aug
resort Tahiti 14-15 aug
resort Tahiti 22-23 aug
resort Tahiti 23-24 aug
Moorea 20-22 aug

mogelijk dat sommige gewoon nog wel te boeken zijn.

dit even ter info. bedoeling is uiterlijk 1 juli het te cancellen.

Berichten

  • kristof
    kristof

    Thalasso zijn helaas de verkeerde data, anders had ik met plezier overgenomen.... thanks alvast om het hier even voor te stellen want deze is echt moeilijk om reward nights op te vinden.

  • Chris
    Chris

    @kristof said:
    Thalasso zijn helaas de verkeerde data, anders had ik met plezier overgenomen.... thanks alvast om het hier even voor te stellen want deze is echt moeilijk om reward nights op te vinden.

    Yep zeker; en ik zie het niet gebeuren dat ik er goedkoop geraak met 2 personen. Die dagen zijn tickets enorm duur sinds ik aan zoeken ben. Zelf AirFrance op mijlen schiet niet op. Ik wacht nog 4 dagen op nieuwe promo awards van FB maar lijkt me ERG STERK dat die vlucht erbij zit.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!