AB DUS-LAX 396 € (aug16-apr17)

Koja78
Koja78

Je kan met AB vanuit Dusseldorf naar Los Angeles voor ongeveer 400 € Via OTA of AB website zelf.
(exclusief eten + stoelreservatie)

Bron: Fly4Free (http://www.fly4free.com/flight-deals/europe/summer-and-christmasnew-year-flights-from-dusseldorf-to-los-angeles-for-only-e386/#comment-698895)

Zelf 12 dagen in de paasvakantie geboekt

«1

Berichten

  • Koja78
    Koja78

    Wel opletten met hun bookingsengine als je rechstreeks op AB wil boeken. Als je verschillende keren zoekt en terug gaat naar de startpagina kan hij gegevens van een vorige zoekopdracht gebruiken. Namen moet je ook tweemaal ingeven en daar loopt bij overnemen ook blijkbaar soms iets fout. Ik heb dus fouten in de geboekte namen nu.. Hopelijk zetten ze het recht.. anders wordt het een dure grap.

  • Koja78
    Koja78

    Goeie ervaring met de klantendienst van AB. Komt allemaal in orde. Daar kan SN iets van leren.

  • pangea
    pangea

    Vanaf Amsterdam en Brussel zijn er ook verschillende promoties met Star Alliance en SkyTeam. Ook best comfortabel.

    Bijvoorbeeld Thalys BRU-AMS/CDG en dan rechtstreekse vlucht naar SFO/LAX.

  • Itachimaru
    Itachimaru

    Is AB aangenaam vliegen? Heb er nog nooit mee gevlogen, maar geven me zo een Ryanair feeling... Wel vaak mooie promo's!

  • Tim
    Tim

    @Itachimaru said:
    Is AB aangenaam vliegen? Heb er nog nooit mee gevlogen, maar geven me zo een Ryanair feeling... Wel vaak mooie promo's!

    Short haul al mee gevlogen en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was! Zelfs een snack en een drankje gekregen!

  • Koja78
    Koja78

    Ik zal het volgend jaar in april weten te zeggen.

  • Koja78
    Koja78

    @pangea said:
    Vanaf Amsterdam en Brussel zijn er ook verschillende promoties met Star Alliance en SkyTeam. Ook best comfortabel.

    Bijvoorbeeld Thalys BRU-AMS/CDG en dan rechtstreekse vlucht naar SFO/LAX.

    Klopt.. maar vaak via een HUB dus direct 3u meer reistijd * 2 voor +- 40 € pp meer.

  • Koja78
    Koja78

    Net even de IHG tarieven in LA bekeken.. hmm wordt je ook niet vrolijk van

  • Aaron
    Aaron
    edited juni 2016

    @Koja78 said:
    Net even de IHG tarieven in LA bekeken.. hmm word je ook niet vrolijk van

    Sorry, kon het niet laten :#

  • Koja78
    Koja78

    Ik ga u vergeven... (voor wvlingen ;-) )

  • LTW
    LTW

    @Aaron Je gaat hier HEEL VEEL werk hebben :p

  • Chris
    Chris

    @LTW said:
    Aaron Je gaat hier HEEL VEEL werk hebben :p

    Yep. Ook aan mij.

  • doddel
    doddel

    Ollanders en spelling, ik word er horendol van (mijn bedrijf heeft een Nederlandse tak, dus werk dagelijks met Nederlanders)

  • bhermans
    bhermans

    @doddel said:
    Ollanders en spelling, ik word er horendol van (mijn bedrijf heeft een Nederlandse tak, dus werk dagelijks met Nederlanders)

    Ik werk in NL, breek me de bek niet open... :s
    Gelukkig wel voor een groot internationaal bedrijf, dus meeste communicatie in het Engels.

  • doddel
    doddel

    O, en Nederlanders die Engels praten/schrijven is beter? ;)

  • Jelle
    Jelle

    @doddel said:
    O, en Nederlanders die Engels praten/schrijven is beter? ;)

    Dat praten is echt niet normaal :p

  • Chris
    Chris

    Belgen praten ook erg apart Nederlands :p ;)

  • bhermans
    bhermans
    edited juni 2016

    @doddel said:
    O, en Nederlanders die Engels praten/schrijven is beter? ;)

  • Aaron
    Aaron

    @bhermans said:

    Akkoord dat Nederlanders hun 'proficiency' in Engels zeer goed is. Gemiddeld zijn hun woordenschat en grammatica van het Engels veel beter dan deze van de gemiddelde Belg (niet noodzakelijk dan van de gemiddelde Vlaming), maar hun uitspraak is vaak erg grappig en het feit dat ze spreekwoorden en zegswijzen uit het Nederlands verengelsen kan echt tot hilarische gesprekken leiden...

  • Koja78
    Koja78

    Wat zouden we doen zonder een taalnazi hier en daar...

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!