JNB - India EY F/J 473 USD OW / 806 USD RT

2»

Berichten

  • steeve321
    steeve321

    Ik ben erg benieuwd waar ik de iets duurdere fares, met ingewikkelde routes, kan boeken.
    Vaak nemen boekingswebsites de goedkoopste beschikbare boekingsklasse maar is een iets duurdere boekingsklasse gunstiger i.v.m. mijlen/voorwaarden.

  • LTW
    LTW

    Opties die oa toelaten om te boeken op basis van ITA Matrix commands, Hipmunk bijv.

    Expedia en Orbitz zijn ook handig als je je zoekactie voldoende specifeert; carrier, vluchturen ed. Orbitz en Ebookers waren voor de XP integrate wel (veel) beter.

    Google flights kan interessant zijn als je op carrier website wilt boeken.

    Searches linken vanuit ITA Matrix naar Hipmunk staat uitgelegd in iedere Matrix basiscursus.

  • LTW
    LTW

    @claenen said:
    LTW denk dat niet iedereen begrijpt wat die regels willen zeggen ;) Voor iemand uit de toerismewereld is wat al iets makkelijker, voor ervaren travel trickers ook, maar niet iedereen is al op dit niveau. Vandaar dat het mss wel een idee kan zijn om hierover info te delen. Of dat volledig publiek moet, daarin volg ik je zeker.

    Alle begrip daarvoor maar dit zijn dingen die je hoe dan ook zelf zal moet leren. Indien je daar niet de tijd in wilt investeren, zoek dan een goede travelagent.

    Als je een fare ten volle wilt benutten, zal je zelf de fare rules onder de knie moeten krijgen. Oefening baart kunst. En met alles respect maar dit is geen rocket science he

  • fbruno
    fbruno

    @steeve321 said:
    Ik ben erg benieuwd waar ik de iets duurdere fares, met ingewikkelde routes, kan boeken.
    Vaak nemen boekingswebsites de goedkoopste beschikbare boekingsklasse maar is een iets duurdere boekingsklasse gunstiger i.v.m. mijlen/voorwaarden.

    Als je handmatig de routing forceert met een multi city krijg je vanzelf de hogere farebasis, want deze zal dan de goedkoopste zijn die de speciale geforceerde route toestaat.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!