Stel dat ik de Thalys neem naar Paris Nord en van daaruit 3u heb om op CDG te geraken en de vlucht naar NRT (via WAW) te nemen, is dat tijd genoeg?
Er is een layover van 17u tussen CDG-WAW en WAW-NRT. Wordt CDG-WAW dan gezien als een Schengen vlucht, of wordt het totaal (CDG-NRT) bekeken als non-Schengen?
Is nog niet helemaal dood. Kon hem daarnet nog boeken 13/02-20/02. Is maar maandag - zaterdag in Tokyo dan.
EDIT: Nu wel volledig dood. Jammer.
EDIT2: Dan toch geboekt via SkyCheck :-)
Blijkbaar toch nog niet helemaal dood.
http://www.secretflying.com/2015/10/error-fare-europe-to-tokyo-japan-for-only-e238-return/
Er is altijd nog één OTA, skytours die lang de prijs blijft tonen. Ik weet niet of deze dan nog altijd te boeken is op dat moment.
Ben blij dat ik die Brussel - TOkyo - Brussel voor 250 had van een tijdje terug.
Paar vraagjes over deze vlucht.
Stel dat ik de Thalys neem naar Paris Nord en van daaruit 3u heb om op CDG te geraken en de vlucht naar NRT (via WAW) te nemen, is dat tijd genoeg?
Er is een layover van 17u tussen CDG-WAW en WAW-NRT. Wordt CDG-WAW dan gezien als een Schengen vlucht, of wordt het totaal (CDG-NRT) bekeken als non-Schengen?