Frogner House Apartments- Oslo 1KR/€0,1 / nacht

2

Berichten

  • gregorycop
    gregorycop

    Hier ook nog geen nieuws :)

  • Jelle
    Jelle

    Dear Jelle,

    Referring to your reservation for 11/03/2017-12/03/2017 made via Hotels Combined. Due to technical issues incorrect rates were published. Unfortunately we are not able to hour this rate however we will offer you the following;
    Executive double studio; 1190 NOK per night, including breakfast

    We kindly ask you to confirm back to us by 22nd of July. If we haven’t heard anything by then we will cancel the reservation.

    We apologize for the inconvenience this may cause.

    Looking forward to hear from you

    Best Regards,

    Emma Günther
    Booking

  • Antoine
    Antoine

    @Jelle said:
    Dear Jelle,

    Referring to your reservation for 11/03/2017-12/03/2017 made via Hotels Combined. Due to technical issues incorrect rates were published. Unfortunately we are not able to hour this rate however we will offer you the following;
    Executive double studio; 1190 NOK per night, including breakfast

    We kindly ask you to confirm back to us by 22nd of July. If we haven’t heard anything by then we will cancel the reservation.

    We apologize for the inconvenience this may cause.

    Looking forward to hear from you

    Best Regards,

    Emma Günther
    Booking

    Ik heb alleen de initiele bevestiging van mijn verschillende kamers en dat zijn mails van revato.com (B2B) hote bookingplatform. ik weet zelfs niet via wie ik geboekt heb :-)

  • Naes
    Naes

    Idem hier. Dezelfde mail vandaag ontvangen.

  • RubenH
    RubenH

    Idem. Gaat er iemand protesteren?

  • Jelle
    Jelle

    @RubenH said:
    Idem. Gaat er iemand protesteren?

    Yes. Heb al geantwoord dat ik een prijsverhoging van + 1000 % niet zie zitten.

  • RubenH
    RubenH

    @Jelle said:
    Yes. Heb al geantwoord dat ik een prijsverhoging van + 1000 % niet zie zitten.

    Idem :)

  • bodemvisser
    bodemvisser

    Hier ook geannuleerd :'(

  • Jelle
    Jelle

    @Jelle said:
    Yes. Heb al geantwoord dat ik een prijsverhoging van + 1000 % niet zie zitten.

    Antwoord gekregen en gaan honoreren. Klein beetje 'pushbacken' dus en zou goed moeten komen.

  • Rias
    Rias

    Yep hier ook direct bevestiging dat ze de prijs niet zullen aanpassen na een kort mailtje dat ik niet akkoord ben.

  • Jeroen
    Jeroen

    Hier nog geen mailtje ontvangen.

  • gregorycop
    gregorycop

    @Rias said:
    Yep hier ook direct bevestiging dat ze de prijs niet zullen aanpassen na een kort mailtje dat ik niet akkoord ben.

    Idem

  • Naes
    Naes

    Hier nog geen antwoord gehad op mijn mailtje

  • Naes
    Naes

    We kindly ask you to confirm if you like to keep the reservation as follows; 1 night free and 1 night of 1190NOK including breakfast for 2 people.

    Or if you wish to cancel the reservation.

    Looking forward to hear from you.

    Have a good day,

  • Jelle
    Jelle

    Hebben ze naar een collega hier ook gestuurd. Gewoon nee zeggen was bij hem in orde.

  • Antoine
    Antoine

    Ik heb geen mail ontvangen, maar zie nu dat mijn reservatie is geannuleerd. Ik heb net een mail gestuurd om te zeggen dat ik niet akkoord ben.

  • Jelle
    Jelle

    bump.

    Wie zit er weekend van de 11e maart? Denk dat er uiteindelijk wel wat hadden geboekt voor zelfde weekend?

  • RubenH
    RubenH

    Ik ga dit weekend. 2 nachten.

  • gregorycop
    gregorycop

    Ik 17-19 maart. Destijds zwart op wit bevestiging gehad van twee nachten + ontbijt voor 3 personen voor 1 NOK/n.

  • RubenH
    RubenH

    @gregorycop said:
    Ik 17-19 maart. Destijds zwart op wit bevestiging gehad van twee nachten + ontbijt voor 3 personen voor 1 NOK/n.

    Geen discussie via mail met de medewerkers?

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!