Enige data/bestemming die nog lijkt te werken.
Refunds zijn al bezig via Paypal blijkbaar dus kans is klein maar je weet nooit. Mazen door het net enzo
Dit deed mij denken aan die First Class deal van Lufthansa van €200 vorig jaar. Iedereen die boekte maar ergens het besef had dat die sowieso geannuleerd ging worden. Hier waren ze wel snel, waren al aan het annuleren terwijl er anderen aan het boeken waren. Maar hey, voor de kick zeker?
Boek hier: https://secure.rumbo.com/booking/flight/56E4CF0F36D5B412E51D7954FBB8E93252E818FEF51613AE534F4F6D091B8B32
Enige data/bestemming die nog lijkt te werken.
Refunds zijn al bezig via Paypal blijkbaar dus kans is klein maar je weet nooit. Mazen door het net enzo
nja te lang
4 personen geboekt phuket met de kerst :-)
4 aparte boekingen dan?
Ik ook met kerst naar Phuket geboekt voor gezin , helaas gaat feestje niet door.
Canceled dus
@daruda
ja want gebruikte die link van SF.
in kayak vond hij nog wel de prijs alleen aan einde zoeken was ie weg. gek.
dus 4x geboekt :-)
naja was proberen waard hè
ook geboekt voor phuket, halverwege boeking niet meer mogelijk...
Iemand ervaring trouwens met edelweiss air?
nog niet maar voor 6 euro wil ik ze wel proberen :-)
enkel met de crews....geldt dat ook als ervaring?
deel gerust uw ervaring ;-)
Voor 6 euro wil ik bv wel niet als een haring in een ton naar Thailand (ryanair)
Voor 6 € zou ik daar niet over zeveren eigenlijk.
anyway totally gone
zelfs gratis zou ik zover niet vliegen met een low budget maatschappij, daarom dat ik vroeg naar ervaringen met edelweiss.
volgens mij moet dat wel mee vallen als ik @kristof zo hoor. De crew vermaakt je wel ;-)
kom kom
Dit deed mij denken aan die First Class deal van Lufthansa van €200 vorig jaar. Iedereen die boekte maar ergens het besef had dat die sowieso geannuleerd ging worden. Hier waren ze wel snel, waren al aan het annuleren terwijl er anderen aan het boeken waren. Maar hey, voor de kick zeker?
Als het gratis is wil ik gerust heel de vlucht rechtstaan
daarom heet je ook bodemvisser he ;-)
Bij mij geannuleerd.
__Lamentamos comunicarte que, debido a problemas de comunicación con el sistema del proveedor, no ha sido posible confirmar tu reserva.
Tu orden de pago ha sido cancelada correctamente.__