Iemand een idee of dat lukt? Normaal zou dit niet direct van toepassing zijn maar Alitalia is een uitzondering.
Ik heb mijn ticket MXP-AUH op AZ metaal en AZ vlucht nummer. Die wil ik graag crediteren bij Flying Blue natuurlijk.
De rest van de legs AUH-SIN en alle retours zijn EY nummers; die ik bij EY moet crediteren (of heeft iemand een beter idee? wel family account nodig).
iemand ervaring hiermee of gaat de check-in clerk dit niet kunnen regelen?
Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!
Heb je tijd in AUH? Ik zou daar eerder vragen dat ze je FFQ veranderen voor leg 2..
In principe is het probleem dat je FFQ gekoppeld is aan een PNR. Als ze PNR in 2 splitsen dan zal het zeker wel gaan. Maar ik denk dat je indiviuele vluchten ook moetn kunnen doen. Je kan bv. heen met 1 FFQ inchecken en terug met een ander. Dus zie niet waarom individuele legs dan niet kunnen
Vraagje: zijn dat 2 apart ETKT nummers? Waarschijnlijk wel.
In ieder geval: je kan ook gewoon geen FFQ doorgeven en gewoon achteraf miles retroclaimen naar de juiste programma's. Zeker als het 2 aparte ETKT nummer zijn.
@dima Hmmmm; ik zit nu dus even te kijken en zie ook 2 PNRs opeens. Ik ga eens zien. Heb er nog geen FFQ in zitten. anders laat ik alles wel leeg en ga ik idd per leg retro claimen.