Hotelscombined prijzen

Chrismeister
Chrismeister

Recentelijk 'stoor' ik mij meer aan hotelscombined omtrent de prijzen (met stoor bedoel ik dat ik het vervelend vind). Vaak zijn de taksen niet inbegrepen bij de weergegeven OTA's alsook verandert de prijs soms nog heel sterk tot 40% meer. Dus vroeg ik mij af of het een illusie was dat vroeger de prijzen 'meer correct' werden weergegeven op hotelscombined. Ik zie dit weinig bij trivago echter prefereer ik hotelscombined omdat deze telkens de totaalprijs weergeeft. Misschien ga ik dus van koers veranderen bij de zoektocht naar hotels. Ik vraag me af wat jullie prefereren, opinies etc

Berichten

  • Dima
    Dima

    Ja, mij is het ook opgevallen dat hotelscombined heel sterk achteruit gaat.

    Toen ik in Budapest een hotel zocht, stond mijn hotel op HC voor 200€/nacht, maar rechtstreeks kostte het maar 55€/nacht.
    Maar da's nu spijtig genoeg heel vaak zo. De aggregators hebben bijna nooit de rechtstreekse boeking bij de prijsopties.

    Trivago is wel beter aan het worden :) Kayak gebruik ik ook soms. Verrassend genoeg is de laatste tijd Momondo heel erg aan het opkomen qua kwaliteit...
    BTW: soms heeft Tripadvisor best mooie prijzen die niet op de bovenvermelde sites te vinden zijn...

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!