[EXPIRED] Parijs-New York in Business voor 600EUR

Antoine
Antoine

mei, jun, juli misschien meer

Airline : TAP (Star Alliance)
1 stop in LISbon in beide richtingen

voorbeeld
https://www.google.be/flights/#search;f=ORY;t=EWR;d=2016-06-05;r=2016-06-10;sc=b

Bron : Vliefliegertreff

«1

Berichten

  • Chris
    Chris

    Je kan ook via OPO (Porto). Dan kan je in ORY iets later weg smorgens... 10AM ipv 7AM

  • Stijn_A
    Stijn_A

    Iemand een idee hoeveel mijlen dit opbrengt? Ofte welke boekingsklasse?

  • Chrismeister
    Chrismeister

    200% mijlen, staat zelf op website van tap

  • Stijn_A
    Stijn_A

    Gone. Zag hem nog net op 28jul tot 1aug en weekend van 15e

  • Antoine
    Antoine

    Geboekt en e-tickets binnen!

  • Jelle
    Jelle

    geboekt en e-tickets binnen. Fingers crossed.

  • doddel
    doddel

    dammit, hoe zorg ik ervoor dat ik dit soort deals niet meer mis? kan je hier alert voor krijgen? (sorry als dit een domme vraag is...)

  • Jelle
    Jelle
    edited mei 2016

    Een andere tip is ook je twitter instellen zodat je een melding krijgt van elke nieuwe deal van verschillende bronnen.

  • daruda
    daruda

    En geannuleerd of?

  • flrvt
    flrvt

    @doddel said:
    dammit, hoe zorg ik ervoor dat ik dit soort deals niet meer mis? kan je hier alert voor krijgen? (sorry als dit een domme vraag is...)

    We zijn momenteel een closed test aan het afronden van een Jumpseat Alert systeem. Hiermee zal je eenvoudig push notificaties kunnen krijgen van enkel de goeie deals (zoals deze) op je smartphone. We zijn sms notificaties ook aan het onderzoeken.

    Normaal gaan we het volgende week publiek maken dus nog even geduld :-)

  • Jelle
    Jelle

    @daruda said:
    En geannuleerd of?

    Voorlopig nog niet.

  • Jeroen
    Jeroen

    @Jelle said:

    @daruda said:
    En geannuleerd of?

    Voorlopig nog niet.

    En die kans lijkt me klein aangezien iedereen rechtstreeks bij TAP heeft geboekt.

  • disillusionedTM
    disillusionedTM
    edited mei 2016

    Hoezo? Hoe beinvloedt dat de kans dat ze honouren?

  • Jelle
    Jelle

    @Jeroen said:

    @Jelle said:

    @daruda said:
    En geannuleerd of?

    Voorlopig nog niet.

    En die kans lijkt me klein aangezien iedereen rechtstreeks bij TAP heeft geboekt.

    Nu ja bij die South African deal hadden ook een deel mensen rechtstreeks geboekt en trokken ze zich ook weinig van aan.

  • daruda
    daruda

    Bij ethiopian had het gros toch ook rechtstreeks geboekt?

  • Jeroen
    Jeroen
    edited mei 2016

    Ik refereer naar de ervaring met oa BA. Ethiopian is daar moeilijk mee te vergelijken, daar loop ik nu zo ver mogelijk van weg (net zoals Tripsta).

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Wel ik dacht precies aan BA wnr ik mijn opmerking maakte. Van hun bijna "wekelijkse J flashsale" vorig jaar, hebben ze toch enkel de OSL vlot laten doorgaan? Voor de rest waren er een paar uitzonderingen...

  • Jeroen
    Jeroen

    Ja de rest was in F denk ik, dat was het probleem. Mooie periode inderdaad, San Francisco was leuk ;)

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!