Beste locatie tijdens kerst en nieuw?

Jelle
Jelle

Het bedrijf gaat de laatste week van december een week toe voor de feestdagen. Ik ga echt nooit op verlof tijdens die periode maar net daarom zou ik dit jaar graag van de gelegenheid gebruik maken om oudjaar dus ergens anders te vieren.

Ik ben totaal niet bekend met temperaturen wereldwijd tijdens die periode dus vroeg me af of er mensen zijn die dit al eens hebben gedaan en hun ervaringen van de locatie kunnen delen en zo ja of het aan te raden is. Voorkeur gaat uit naar Azië maar alle tips zijn welkom :)

Berichten

  • Jelle
    Jelle

    haha helaas, de madam liep er niet zo warm voor.

    Temperaturen moeten niet per sé warm zijn. Als IJsland bijvoorbeeld een goeie locatie zou zijn is dat ook allemaal goed.

  • SvenLuckermans
    SvenLuckermans

    Oman is tof :)

  • daruda
    daruda

    Beste locatie tijdens kerstmis: bij uw family
    Beste locatie tijdens oudjaar: met uw maten op stap

  • Chris
    Chris

    @SvenLuckermans said:
    Oman is tof :)

    Agree! Ben daar twee jaar terug geweest. Afgelopen jaar in China (weinig te doen omdat die Chinees nieuwjaar hebben), jaar ervoor in Jordanië. Ook nog in Qatar gevierd.

    Als je gaat naar niet "westerse" landen reken erop dat nieuw jaar soms niet zo veel is als je gewend bent. In UAE zal het mogelijk wat meer zijn. Maar in Qater, Jordanië en Oman was het vooral een buffet in het hotel, en verder viel het allemaal wel mee.......

  • kristof
    kristof

    Kerst de laatste 7 jaar steeds in buitenland gevierd. Rio, Capetown en Victoria Falls waren persoonlijk toppers. Nieuwjaar laatste 10 jaar eveneens buiten België gevierd. Beste ervaringen waren Las Vegas, op safari in Kenia, en als je compleet wil "los gaan" Cancun & Playa del Carmen.

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    Vorig jaar Berlijn gedaan, vond ik echt de max.
    Aan Brandenburger Tor van 18:00 - 1:00 en dan van 2:30 - 9:30 in de clubs rondgehangen.
    En die gaan nog wel door tot 12:00, sommigen 4 dagen lang...

  • Jelle
    Jelle

    Als de TAP deal doorgaat zal het NYC worden :)

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!