Danang IC - reward nights

Chris
Chris

Weet iemand dat, de IC Danang op rewards?
is dat net als Bora Bora altijd vol?? Ik vind t/m april 2017 geen opties.

Tagged:

Berichten

  • claenen
    claenen

    Dan zal het vol zitten he of ze geven geen
    availability vrij :) Niks aan te doen tenzij regelmatig eens te kijken.

  • Chris
    Chris

    @claenen said:
    Dan zal het vol zitten he of ze geven geen
    availability vrij :) Niks aan te doen tenzij regelmatig eens te kijken.

    Hmmm nee het is een fout op de IHG site blijkt.
    ik had gezocht 17-18 juli: nada

    dan heb je een vakje "dates flexible: view available dates". dat click is en is alles grijs / not available tot je niet verder kan in Mei 2017.

    nu zoek ik 18-19 juli en krijg ik wel availability.

    die "dates flexible" werkt dus gewoon niet die popup.
    handig weer IHG.

  • claenen
    claenen

    Zal eerder aan jou gelegen hebben denk ik ;) 2 lukrake data en heb op elke datum reward availability...

  • Chris
    Chris

    @claenen said:
    Zal eerder aan jou gelegen hebben denk ik ;) 2 lukrake data en heb op elke datum reward availability...

    zoek eens 17 juli voor 1 nacht.
    die is er niet.
    click dan op dates flexible: view available dates
    dan krijg je een kalender

    zie jij dan wel data die open zijn? zo ja stuur eens een screenshot, zo nee: zelfde probleem.

  • claenen
    claenen

    Zie echt het probleem niet... Ok je ziet op die data geen availability en mss werkt die flex kalender niet, maar vind nog steeds op lukrake data rooms. Mss gewoon niet op data die jij zoekt :)

  • Chris
    Chris

    @claenen said:
    Zie echt het probleem niet... Ok je ziet op die data geen availability en mss werkt die flex kalender niet, maar vind nog steeds op lukrake data rooms. Mss gewoon niet op data die jij zoekt :)

    ja wat ik al aangaf op andere data vind ik wel als ik direct zoek. ik gebruikte altijd (nu dus niet meer) die flex kalender, dat was makkelijk) maar die werkt dus niet meer.

    ondertussen ben ik dus nu 6 weken langs gegaan dag voor dag :-)
    zo boeking doen. via 2 telefoons tegelijk. hoop dat die trik nog werkt dat je dan wel 2 kamers krijgt.

  • Koja78
    Koja78

    Sun peninsula?

    Ik weet enkel dat het de moeite loont er eens te verblijven. Ben er vorige jaar drie nachten geweest... toen het nog op 25000 punten per nacht stond.

  • Chris
    Chris

    @Koja78 said:
    Sun peninsula?

    Ik weet enkel dat het de moeite loont er eens te verblijven. Ben er vorige jaar drie nachten geweest... toen het nog op 25000 punten per nacht stond.

    denk ik? Er is er maar 1.... een een CP in aanbouw.

    25000 ja klopt was toen , maar 50000 kijkende naar besparing op revenue nog steeds oké.

  • Koja78
    Koja78

    Het is heel zeker ok.. maar er waren een hele bende amerikanen ongelukkig omdat ze punten aan het sparen waren om daar een volledige week te zitten en plots met een verdubbeling van het nodige aantal zaten. Ook de beschikbaarheid lijkt inderdaad naar beneden.

    't was lekker eten in Citron vond ik... de beachbar qua food is dan weer te mijden. Wel één dag ziek geweest... ik weet niet of het kwam door het eten daar... of door het inhappen van water in de zee.

    Btw 50 USD voor ontbijt per twee personen.. maar was echt wel het uitgebreidste onbijt ever. Mijn ervaringen zijn natuurlijk beperkter dan de uwe.. :) And I love Po.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!