Thank you for registering for our Accelerate promotion. Now you can earn up to 50,000 additional bonus points when staying across 11 cities in Greater China with the Cities in the Fast-Lane promotion before 31 December!
Members who have registered for Accelerate and completed 1 qualifying stay will earn up to 2,000 bonus points per night starting from their 2nd stay in 11 designated cities in China as provided below.
2,000 bonus points
per night Stay at any IHG hotel in Hong Kong or Macau
800 bonus points
per night Stay at any IHG hotel in nine other cities including Beijing,Nanjing,Suzhou,Qingdao,Chengdu,Hangzhou,Tianjin,Chongqing or Guangzhou
(Each IHG® Rewards Club member can earn up to 50,000 bonus points from a maximum of 25 nights when you enjoy staying in 11 cities in China.)
Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!
@Chris ik heb dit topic verplaatst naar Hotel loyalty. Graag in het vervolg de juiste categorie aanduiden bij het aanmaken van een topic thnx
@mgo72
ik had hem via loyaltylobby:
http://loyaltylobby.com/2015/09/30/ihg-rewards-club-cities-in-the-fast-lane-promotion-2000-bonus-points-per-night-october-1-december-31-2015/
tijdje terug al, weet niet wat ik gedaan had maar eergisteren dus opeens email van "dank voor inschrijven". Ik ben begin november in China, zal kijken of er punten gaan posten.
@flrvt
welke had ik hem ingezet dan?
excuus ervoor
OK, heb topic gelezen en laten we maar hopen dat automatisch gaat :-)
Stond in Algemene discussies Als je een topic aanmaakt staat er bovenaan een drop-down om uit te kiezen.