20 mei Thalys voor 20 euro

l_154
l_154

Actie van Thalys voor hun verjaardag: https://www.thalys.com/be/nl/20-jaar

"Al onze bestemmingen* voor € 20 in Comfort 2 en maar één dag om ervan te genieten!

Op 20 mei viert Thalys zijn 20e verjaardag en biedt iedereen cadeaus aan: tussen 20 mei en 20 september laten wij u al onze bestemmingen* ontdekken tegen een ongelooflijke prijs in Comfort 2! Noteer de datum alvast in uw agenda want zo'n bijzonder verjaardagscadeau wil niemand missen!

Zin om onze verjaardag in Zuid-Frankrijk te vieren? Boek ook uw tickets Thalys Zon voor € 20, maar wees er snel bij want deze tickets naar de zon zijn in beperkte oplage beschikbaar! Wie het eerst komt, het eerst maalt!"

Iemand enig idee om hoe laat de 20ste de actie zal starten? Vlak na middernacht of ergens 's ochtends?

Tagged:

Berichten

  • Jelle
    Jelle

    tussen 20 mei en 20 september? Zou da ook gelden voor de EK data?

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Nja, als die 'promo' op dezelfde manier verloopt als hun vorige acties...

  • Chrismeister
    Chrismeister

    Tis wel op voorhand aangekondigd, dus eventueel kijken na middernacht

  • l_154
    l_154

    @disillusionedTM said:
    Nja, als die 'promo' op dezelfde manier verloopt als hun vorige acties...

    Wat gebeurde er toen?

  • fbruno
    fbruno

    Leuke is wel dat deze in de BF boekingsklasse boekt (allerhoogste in 2e klasse), dus zou onbeperkte beschikbaarheid moeten geven.
    Zou ook in het station te koop moeten zijn.

  • Glenn
    Glenn

    Sale start vanaf morgen 7u30!

  • Chrismeister
    Chrismeister
    edited mei 2016

    @Glenn said:
    Sale start vanaf morgen 7u30!

    Waar heb je dat tijdstip gevonden?

    Edit: -> twitter

  • claenen
    claenen

    Lijkt me niet te werken. Geef BRU - MRS in en krijg eerst en vooral al enkel zaterdagen te zien (zelfs zonder promo). Klik ik dan op zoek, geeft hij niks en herlaadt de website gewoon.

  • claenen
    claenen

    Op twitter bevestiging dat website overbelast is :smiley:

  • l_154
    l_154

    Ik heb net Antwerpen-Parijs kunnen boeken, maar het duurde even voor ik de site live zag gaan. Uiteindelijk de taal naar Belgium-English veranderd. Maar ondertussen lijkt dat ook niet meer te werken, zie ik. Op twitter zeggen ze dat hun servers overbelast zijn.

  • pangea
    pangea

    @l_154 said:
    Ik heb net Antwerpen-Parijs kunnen boeken, maar het duurde even voor ik de site live zag gaan. Uiteindelijk de taal naar Belgium-English veranderd. Maar ondertussen lijkt dat ook niet meer te werken, zie ik. Op twitter zeggen ze dat hun servers overbelast zijn.

    Je kon ze heel makkelijk boeken op andere websites. Bijvoorbeeld NMBS Europe of Franse Spoorwegen. Stond in deze blogpost o.a.
    http://travelunlimited.be/treinreizen/morgen-thalys-sale-naar-parijs-zuiden-frankrijk-e20-ook-luchthavens-amsterdam-brussel-dusseldorf/

    Zelfde prijs, geen overbelasting ;)

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!