Business Class naar Namibië met Qatar Airways €1100! Economy Air Namibia €1200!

pangea
pangea
edited mei 2016 in Deals Deals Deals

Ik ben al een tijd opzoek naar goede prijs/kwaliteit vliegtickets voor mijn huwelijksreis naar Namibië.
Mijn eerste plan was om 1 leg te proberen upgraden naar Business Class met Qatar maar ik vond geen goedkope manier. (onder andere GOL smiles gecheckt maar WDH niet mogelijk)

Deze ochtend dan maar de volledige Business Class trip beginnen opzoeken en toen op deze schitterende deal van Qatar uitgekomen.
FRA - WDH

3 vragen:

  • heeft iemand ervaring met de ICE verbinding naar Frankfurt (of een alternatief?) 3u van Brussel is al redelijk lang en de verbinding is niet optimaal vind ik... (Vanaf Rijsel naar CDG is veeeel korter)
  • Qatar Business voor €1100. Is dit een goede investering om Qmiles te verdienen?
  • Beter tricks of alternatieven? Ik vind de overstaptijd in Doha kort dus ging mijn voorkeur naar Parijs uit (veel duurder in Business maar wel heel goede en korte verbinding van Rijsel in ticket inbegrepen (ook Economy))

Berichten

  • vkpeter
    vkpeter

    Met Transavia geraak je ook makkelijk van Eindhoven in Munchen om je te positioneren voor de business vlucht van Qatar

  • pangea
    pangea

    @vkpeter said:
    Met Transavia geraak je ook makkelijk van Eindhoven in Munchen om je te positioneren voor de business vlucht van Qatar

    Het boeken van een plaatsingsvlucht vind ik risicovoller dan een trein...
    Bovendien kan ik niet een dag vroeger vertrekken voor de zekerheid.
    Berlijn is in dat geval ook een mooie optie...

  • bodemvisser
    bodemvisser

    Bedankt voor de tip. Wou al lang eens met Qatar business vliegen, heb dus geboekt.
    Heb thuis beloofd dit jaar niks meer te boeken . Ticket kwam op 1100 euro.

  • kristof
    kristof

    Ik heb FRA-BRU gedaan met de trein toen ik afstapte van m'n QR C vlucht. Overstappen moet je doen in Keulen maar op zich viel het ganse traject best mee.
    En in Keulen had ik 30 min speling dus nog effe snel een kijkje gaan namen hoeveel met de restauratie werken ad Dom gesteld zijn (aangezien die vlak voor het station gelegen is).

  • claenen
    claenen

    @kristof said:
    Ik heb FRA-BRU gedaan met de trein toen ik afstapte van m'n QR C vlucht. Overstappen moet je doen in Keulen maar op zich viel het ganse traject best mee.
    En in Keulen had ik 30 min speling dus nog effe snel een kijkje gaan namen hoeveel met de restauratie werken ad Dom gesteld zijn (aangezien die vlak voor het station gelegen is).

    Er is ook rechtstreekse trein naar Brussel vanuit FRA

  • pangea
    pangea

    Hoelang ga je? > @claenen said:

    @kristof said:
    Ik heb FRA-BRU gedaan met de trein toen ik afstapte van m'n QR C vlucht. Overstappen moet je doen in Keulen maar op zich viel het ganse traject best mee.
    En in Keulen had ik 30 min speling dus nog effe snel een kijkje gaan namen hoeveel met de restauratie werken ad Dom gesteld zijn (aangezien die vlak voor het station gelegen is).

    Er is ook rechtstreekse trein naar Brussel vanuit FRA

    Er is inderdaad een directe verbinding maar die is maar 4x per dag... Hierdoor ben ik 5u op voorhand op de luchthaven.

  • claenen
    claenen

    Can't have it all my friend ;) Net het leuke aan deze hobby dat je soms wat flexibel moet zijn. Voor die prijs zou ik dat met plezier doen.

  • Chris
    Chris

    @pangea said:
    Er is inderdaad een directe verbinding maar die is maar 4x per dag... Hierdoor ben ik 5u op voorhand op de luchthaven.

    5 uur vermaken in de lounge moet geen probleem zijn toch?

  • Jelle
    Jelle

    Nog altijd actief. Sommige dagen zelfs 900 p.p.

  • thom
    thom

    @Jelle said:
    Nog altijd actief. Sommige dagen zelfs 900 p.p.

    welke data a 900?

  • Jelle
    Jelle
    edited mei 2016
  • bodemvisser
    bodemvisser

    1039 euro is nog altijd zeer weinig voor deze vlucht.

  • Chris
    Chris

    @bodemvisser said:
    1039 euro is nog altijd zeer weinig voor deze vlucht.

    Namibië is normaal erg duur om te geraken. baalt heb al milaan-sin geboekt. Helaas niet annuleerbaar. Namibië staat in mijn top bucketlist.

  • pangea
    pangea
    edited mei 2016

    @Chris said:

    @bodemvisser said:
    1039 euro is nog altijd zeer weinig voor deze vlucht.

    Namibië is normaal erg duur om te geraken. baalt heb al milaan-sin geboekt. Helaas niet annuleerbaar. Namibië staat in mijn top bucketlist.

    Ik volg prijzen al een tijdje en economy staat nu ook heel goedkoop. rond de 600euro met Qatar vanaf Brussel!
    Ook niet normaal...

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!