Ik ben al een tijd opzoek naar goede prijs/kwaliteit vliegtickets voor mijn huwelijksreis naar Namibië.
Mijn eerste plan was om 1 leg te proberen upgraden naar Business Class met Qatar maar ik vond geen goedkope manier. (onder andere GOL smiles gecheckt maar WDH niet mogelijk)
Deze ochtend dan maar de volledige Business Class trip beginnen opzoeken en toen op deze schitterende deal van Qatar uitgekomen.
FRA - WDH
3 vragen:
Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!
Met Transavia geraak je ook makkelijk van Eindhoven in Munchen om je te positioneren voor de business vlucht van Qatar
Het boeken van een plaatsingsvlucht vind ik risicovoller dan een trein...
Bovendien kan ik niet een dag vroeger vertrekken voor de zekerheid.
Berlijn is in dat geval ook een mooie optie...
Bedankt voor de tip. Wou al lang eens met Qatar business vliegen, heb dus geboekt.
Heb thuis beloofd dit jaar niks meer te boeken . Ticket kwam op 1100 euro.
Ik heb FRA-BRU gedaan met de trein toen ik afstapte van m'n QR C vlucht. Overstappen moet je doen in Keulen maar op zich viel het ganse traject best mee.
En in Keulen had ik 30 min speling dus nog effe snel een kijkje gaan namen hoeveel met de restauratie werken ad Dom gesteld zijn (aangezien die vlak voor het station gelegen is).
Er is ook rechtstreekse trein naar Brussel vanuit FRA
Hoelang ga je? > @claenen said:
Er is inderdaad een directe verbinding maar die is maar 4x per dag... Hierdoor ben ik 5u op voorhand op de luchthaven.
Can't have it all my friend Net het leuke aan deze hobby dat je soms wat flexibel moet zijn. Voor die prijs zou ik dat met plezier doen.
5 uur vermaken in de lounge moet geen probleem zijn toch?
Nog altijd actief. Sommige dagen zelfs 900 p.p.
welke data a 900?
http://www.flyertalk.com/forum/premium-fare-deals/1766398-qr-j-germany-namibia-1200e-rt.html
via deze link: https://www.kayak.de/flights/TXL-WDH/2016-10-18/2016-10-26/business/2adults
ik zie nu 1039 maar deze ochtend zag ik 918. Ook bij doorklikken was hij nog te boeken.
1039 euro is nog altijd zeer weinig voor deze vlucht.
Namibië is normaal erg duur om te geraken. baalt heb al milaan-sin geboekt. Helaas niet annuleerbaar. Namibië staat in mijn top bucketlist.
Ik volg prijzen al een tijdje en economy staat nu ook heel goedkoop. rond de 600euro met Qatar vanaf Brussel!
Ook niet normaal...