Club Carlson 2-4-1

Glenn
Glenn
edited oktober 2015 in Hotel loyalty
Tagged:

Kan iemand onderstaand fenomeen verklaren?

Ik probeer via de 2-4-1 promo van Club Carlson een boeking te maken voor 2 nachten. In onderstaand voorbeeld is de prijs per nacht 69,50 EUR. Bij het doorklikken op "rate details" wordt de prijs plots 139 EUR. Dit wordt ook de finale prijs (met nog wat taksen er bij):

price1

price2

Voor elk hotel dat ik gecheckt heb wordt die prijs plots bijna het dubbele. Wat is dan nog het nut van deze promo?

Tagged:

Berichten

  • oldgrumpy
    oldgrumpy
    edited oktober 2015

    Glenn,
    kan je een screenshot geven met de normale prijs voor 69.50 euro voor 1 nacht ?
    Ik kan nu niet zien of er iets mis is met deze prijs.
    Jij betaalt nu met de promo 69.50/nacht want normale prijs is 139/nacht * 2 = 278
    JE moet maar 1 betalen, dus 139 te betalen.
    Met promo betaal je dus 139 voor 2 nachten ofwel 69.50 per nacht.

    Tenzij de normale prijs(zonder promo) dus idd ook maar 69.50/nacht is, maar dat kan ik uit screenshot niet afleiden

  • Jeroen
    Jeroen

    Het klopt toch? Normale prijs is €139 per nacht en dankzij de code wordt dat de prijs voor 2 nachten.

  • mgo72
    mgo72

    Dacht dat ook ergens bij details staat dat je de 2de nacht niet moet betalen.

    Of verwar ik dat nu met de BOGO bij IHG?

  • Glenn
    Glenn

    @oldgrumpy en @jeroen
    OK, makes sense. Ik had de "normale" prijs per nacht nog niet gecheckt. De 2-4-1 prijs wordt blijkbaar altijd de "best available rate" die bij Club Carlson blijkbaar een pak hoger is dan de "advance purchase offer". In dat geval is het toch best een goeie deal.

    @mgo72
    2de nacht staat inderdaad op 0 EUR.

  • michelvst
    michelvst

    Wanneer je rates zoekt bij Carlson wordt in het eerste scherm de "average nightly rate" getoond. In dit geval doet hij dus letterlijk (139+0)/2.

  • wimbor
    wimbor

    Let wel dat de 2-4-1 niet altijd ontbijt bevat.

  • Glenn
    Glenn
    edited oktober 2015

    Ik was op zoek naar een 2-4-1 deal in Stockholm, maar die was niet van toepassing op de hotels in het echte centrum. Dan maar een BRG gedaan voor Radisson Blu Waterfront (65 eur/nacht).

    Off topic: wat een gedoe trouwens voor een BRG bij Radisson Blu. Formulier afdrukken, invullen en terug faxen of mailen. Wel positief antwoord binnen 1 dag.

  • flrvt
    flrvt

    Glenn zei: Off topic: wat een gedoe trouwens voor een BRG bij Radisson Blu. Formulier afdrukken, invullen en terug faxen of mailen. Wel positief antwoord binnen 1 dag.

    Lang geleden dat ik nog een BRG bij Radisson heb geprobeerd, maar er is ook een online formulier hoor. Ik kan het alleen momenteel ook niet vinden, maar ik weet dat het goed verstopt zit :p

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!