Dag allemaal.
Nieuw op het forum en wist niet goed waar dit te plaatsen.
Ik tracht een boeking te maken voor een trip Frankfurt-Madrid met de LATAM dreamliner. Eens op de website vink ik "rest of europe" aan als land waar ik verblijf, omdat België er niet tussen staat, waarop hij geen vluchten tussen deze 2 steden aanbiedt. Vink ik UK, Italië, Frankrijk aan, dan is er geen probleem en krijg ik alles te zien. Geeft het een probleem als ik de booking vervolledig onder de UK- vorm? In het volgende stadium kan ik wel gewoon mijn echt adres ingeven enz...
Iemand ervaring mee?
Alvast bedankt!
Niels
Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!
Zou geen probleem mogen geven. Heb ook al op non BE websites geboekt en dat lukt meestal. In sommige gevallen redirect de website je naar BE versie als die er is (met soms andere prijs). United doet dit bijvoorbeeld. Oplossing is dan om OTA te gebruiken (bv Orbitz, Kayak, BudgetAir...). Kan je nu trouwens ook doen. Je hoeft niet op website airline te boeken.
Ik heb uiteindelijk geboekt op een Duitse website (Ab in den Urlaub) omdat het daar nog net iets goedkoper was. Normaal gezien zou je inderdaad via de LATAM site er ook moeten geraken, maar niet via de "rest of europe" pagina. Inderdaad een beetje bizar, maar goed. Via de andere sites of OTA kan je met een gerust hart boeken.