MegaDo

vkpeter
vkpeter

Zag op IF een artikel over MegaDo (https://megado.com/) Is dit de moeite, is iemand al naar een vorige editie geweest?

Berichten

  • Dima
    Dima
    edited mei 2016

    Niet zelf geweest, maar heb gehoord dat het epic is. Daarbij: in vorige edities kreeg je miles, status, ... door deel te nemen :)

    Spijtig genoeg kan ik niet deelnemen wegens te veel onzekerheden voor September. Anders zou ik zeker meedoen. Lijkt me een unieke event voor elke avgeek. Het is niet goedkoop, maar wel bijzonder cool.

  • Antoine
    Antoine

    @vkpeter said:
    Zag op IF een artikel over MegaDo (https://megado.com/) Is dit de moeite, is iemand al naar een vorige editie geweest?

    Ik heb de vorige editie gedaan in OSLO-Toulouse, Londen

    de pro's en de con's van vorige editie

    pro

    • Club Carlson Concierge status voor 2 jaar
    • 6000 SAS miles
    • Leuke mensen ontmoet, wel veel Amerikanen en de meesten +45j
    • Exclusieve events (leuke SAS presentatie, bezoek Airbus in Toulouse, Leuke drink in Radisson Blue in Londen)
    • SAS vliegtuig gecharterd en heel veel lol met iedereen

    con's

    • veel last second veranderingen in schedule en veel beloftes niet nagehouden (oa bezoek assembly line in Toulouse)
    • kostelijk : de Fee voor het event is nog OK voor de vluchten die je neemt, maar je moet ook nog je nachten boeken in de partner hotels als je daar de perks (die nog neit vastliggen) wil krijgen. Vergeet ook niet dat je nog van en naar event moet vliegen op eigen kosten.
    • Veel en lang wachten tussen de verschillende events
    • Zo goed als geen jongeren, dus sfeer is anders
  • TimT
    TimT

    Dit jaar krijg je Star Alliance Gold bij Aegan. nu de hotel zijn SPG dus moest hier nog een status uit de bus komen zou dit wel mooi zijn. De Prijzen daarintegen zijn wel vanaf 999 euro

  • Darrow
    Darrow

    Was dit niet uitverkocht?

  • Antoine
    Antoine

    Is al uitverkocht

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!