Free nights van into the free nights, toch t/m 31 december?

Chris
Chris
edited oktober 2015 in Hotel loyalty
Tagged:

Hoi
die nachten van into the nights... dat was toch t/m 31 december?
ik had er 2 van de 3 gebruikt en kan nu m'n 3de nergens meer terug vinden toen ik vandaag op account ging inloggen.

CHris

Tagged:

Berichten

  • Stijn_A
    Stijn_A

    Inderdaad. Kan je beschikbaarheid navragen door te bellen? Want heb nu 2 nachten geboekt, zou eentje willen omboeken, maar dan zou ik eerst moeten weten of er nog beschikbaarheid is..

  • bhermans
    bhermans

    Hier hetzelfde. Ik had er ook nog eentje over, maar is niet meer zichtbaar in m'n account.
    Ze waren idd nog boekbaar tot 31/12, dus ik ga eens een mailtje sturen.

  • Chris
    Chris

    Heb ze gebeld. de nacht is er nog wel alleen een storing op de site. zal ook weer eens niet de IT van IHG zijn.

    máár, via web, kon ik weet niet exact hoe maar beetje heen en weer klikken op gegeven moment ook diverse kamers kiezen voor de gratis nacht (geen suites) maar wél bv buiten een standaard kamer met 2 king size bedden, dus met 4 man op de kamer. telefonisch lukt dat niet.

  • mgo72
    mgo72

    Hoe moest je deze boeken? En wat zijn de limieten en voorwaarden?

    Heb aantal hotel-kamers waar ik nu met een medewerker zit. Zou interessant zijn om deze op zijn naam te boeken en te zorgen dat ik een extra nacht krijg.

  • Stijn_A
    Stijn_A
    edited oktober 2015

    Gdvvvvv!!

    Had een nacht in het ic London parc lane op oudejaarsavond. Wou deze verzetten naar een nacht in het Amstel.

    Laat mijn vriendin bellen met ihg met de vraag of er nog beschikbaarheid is en indien ja om te boeken.

    Er is zogezegd beschikbaarheid, ze annuleren Londen en laten dan plots weten dat er toch geen beschikbaarheid is in het Amstel.
    Londen herboeken ging ook al niet meer

    Arghllll >_<

  • michelvst
    michelvst

    @Stijn_A heb je dat ergens op mail ofzo die bevestiging dat ze nog ruimte hadden? Indien ja zou ik toch eens stevig ertegenin gaan...

  • Bucketqueen
    Bucketqueen

    Ik heb voor Into the nights de punten gekozen ipv de reward nights, vervallen deze ook 31 dec 2015 of blijven die punten onbeperkt op mijn account staan?

  • bhermans
    bhermans

    @Bucketqueen punten vervallen niet, die blijf je gewoon houden.
    Doet er mij wel aan denken dat ik IHG nog eens moet contacteren. Ik heb nog een free night tegoed, maar is nog steeds niet in mijn account te zien.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!