Welke lounge Londen Heathrow?

Christophe
Christophe

Binnenkort vlieg ik van AUH naar LHR in Etihad's first. Welke lounge in Londen kies ik best?

Berichten

  • LTW
    LTW

    Geen aangezien EY enkel arrival lounge in AUH heeft. AA en BA wel maar die hebben geen lounge agreement met EY.

    Op welke carrier vlieg je eventueel door vanuit LHR? Dat ticket/status binnen die alliantie zal immers bepalen welke lounge je mag gebruiken voor je vertrekkende vlucht vanuit LHR.

    Tenzij je bedoelt dat je van LHR naar AUH vliegt maar dan nog is je keuze beperkt tot EY lounge in T4.

  • Christophe
    Christophe

    Ik blijf 1 nacht in Londen en vlieg de dag erop met dezelfde award naar Brussel met BA (in business omdat er geen first is naar BRU)

  • claenen
    claenen

    Als je met BA doorvliegt kies je best de BA lounge. Zal voornamelijk afhangen van terminal waaruit je vliegt. Heb die in terminal 5 gedaan en die was ok. Druk maar goed genoeg voor ontbijtje :)

  • Christophe
    Christophe

    vertrekken pas in de namiddag, dus heb tijd genoeg voor de lounge. Ofwel toch even de stad in.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!