TA voor ingewikkelde routing?

doddel
doddel

Ik wil een routing boeken via AA, met een segment via AY (op AA metaal) om een tussenstop te kunnen maken. Via Google flights valt dit niet te linken, maar komt wel op met de ITA matrix.
Volgens flyertalk moet ik ofwel een script gebruike uit ITA of een TA vinden die hier goed mee is. Dat eerste is beyond me, dus vraag is: kent iemand hier een TA die dit kan? Liefst zou ik gewoon direct in kunnen bellen, dus niet via een connections achtig systeem met een call center waarbij je niet weet wie je aan de lijn krijgt

Berichten

  • Dima
    Dima

    In principe zou elke volwaardige IATA agent (met volledige toegang tot een echte GDS) zou dit kunnen. Ze zijn moeilijk te vinden, maar meestal zijn het de zelfstandige TA's die niet gebonden zijn aan Thomas Cook / Jetair / ... Vaak ook te herkennen aan echte reizen als reclame (en niet "7 dagen in RIU ...")

  • doddel
    doddel

    Heb je een concrete naam? Moet vandaag boeken...

  • Nico_T_
    Nico_T_

    Indien ik het online niet geboekt krijg boek ik dit via u.steur@dibalog-travel.de

  • Dima
    Dima

    Zelf heb ik geen concrete naam, al lang geen TA's gebruikt. Als ik het me goed herinner was Tisza Travel in Zaventem wel een best goede TA die haar ding wel weet. Je kan eens bellen.

  • Chris
    Chris

    Dat script uit ITA @doddel is erg makkelijk. anders is er ook nog een site waar je de routing in kan vullen (die gebruikt dat script ook) en die dan links aanmaakt. maar ben even de naam kwijt @Chrismeister weet dat.

  • fbruno
    fbruno

    Farefreaks!

  • Chrismeister
    Chrismeister

    Met Farefreaks.com moet dat inderdaad gaan.

    Zouden de jongens van Joker en Killroy dat niet kunnen boeken voor jou?
    Die hebben vaak wel een kantoor in provinciehoofdsteden

    Onlangs was er nog een promo op youtube van Joker om bij hun jouw vliegticket te komen boeken, dus ik veronderstel dat ze dat wel moeten kunnen

  • doddel
    doddel

    iemand op flyertalk heeft een link naar AA aangemaakt voor mij. Problem solved!

  • fbruno
    fbruno

    Mijn oude hogeschool heeft nu ook een soort reisbureautje gerund door studenten https://go-more.be
    Werkt onder de licentie van Joker.

    Geen idee of ze alle soorten vliegtickets kunnen boeken, en wat hun fees zijn.

    Connections zou ook nog gewerkt hebben, die hebben ook directe GDS access.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!