Bookingengine Brussels Airlines

Koja78
Koja78

Om je haren uit te rukken dat ding... krijg je een leuk tarief vast... komt op het moment van de betaling de melding dat het tarief niet meer beschikbaar is... ok...
Je herbegint... je kiest EXACT hetzelfde tarief... en je loopt weer tegen diezelfde foutboodschap.

Dan maar de customer service bellen... okay het is laat.. het is in Engels... no problem... ware het niet dat wat ik onder Engels versta duidelijk niet hetzelfde is als wat zij onder Engels verstaan... (ofte ik ben het beu in een Indisch call center terecht te komen.. met alle respect voor die mensen maar ik versta die niet)

Gefrustreerd dan maar een klachtmail gestuurd...
End Rant..

Berichten

  • daruda
    daruda

    Call Center SN is toch in cape town ;)?

  • Glenn
    Glenn

    Heb eigenlijk nog nooit problemen gehad met de booking engine van SN. Al eens met een andere browser geprobeerd of cookies en cache wissen van je browser?

    Zelf heb ik nog nooit telefonisch contact gehad met hun Engelstalig call center, daar kan ik dus niet over oordelen, maar als die mensen echt onverstaanbaar zijn lijkt het me dat ze toch al meer klachten ontvangen moeten hebben waarop ze zouden ingrijpen.

  • Darrow
    Darrow

    Op Twitter en FB reageren ze nochtans snel (ALS ze reageren) en in deftig Engels.

  • Koja78
    Koja78

    Het is me uiteindelijk gelukt met een NL talige medewerker. Uiterst vriendelijk.
    Natuurlijk wel een extra kost van 24 € aan mijn broek voor credit card kosten ipv de debit card op de website.
    Proberen terug te vorderen via een klachtenprocedure?

    (operator liet verstaan dat het een bug was.. een tarief wordt als beschikbaar aanzien als er twee plaatsen zijn.. als je er dan drie probeert te boeken loop je op die error blijkbaar)

  • Koja78
    Koja78

    @daruda said:
    Call Center SN is toch in cape town ;)?

    Het was geen zuid afrikaan.. daar verwed ik mijn linkervoorarm op!

  • Jelle
    Jelle

    Er wonen niet enkel zuid Afrikanen in kaapstad..

  • Koja78
    Koja78

    Ik kan trouwens de booking gemaakt door customer service ophalen op checkmytrip maar niet op brusselsairlines hun website zelf... weird.. precies alsof ik via een OTA heb geboekt.
    Wel ambetant aangezien de agent een tikfout heeft gemaakt...

  • daruda
    daruda

    Heb ik ook ervaren bij SN bij wijziging door callcenter naar Luik bij recente omstandigheden.

  • Koja78
    Koja78

    okay.. De agent maakt een tikfout en ik zou moeten betalen om het aan te passen... EUH HALLO... customer service brussels airlines... volgende keer toch maar Ryanair.

  • Dima
    Dima

    Gaat het om een tikfout in de naam? Dan mag je dat steeds gratis aanpassen. Ongeacht of je het zelf boekte of iemand anders (bv. via callcenter).

  • Koja78
    Koja78

    Inderdaad een tikfout in de naam... en volgens hun twittermensen is het dus te betalen. Soit ik wacht op verder antwoord.

  • Dima
    Dima
    edited april 2016

    Oh, ik was fout... Blijkbaar was het nooit in kracht gekomen.
    Ik had het over deze revisies (moesten een jaar geleden in kracht komen):
    http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-203_en.htm

    Al doet RyanAir er inderdaad niet moeilijk over.

  • Koja78
    Koja78

    Voorlopig geen reactie.

  • claenen
    claenen

    @Koja78 said:
    Voorlopig geen reactie.

    Op uur tijd geen reactie is best normaal. Als het dringend is, heb je mss al gebeld? Is nog steeds de beste en snelste manier om zaken in orde te brengen.

  • Koja78
    Koja78

    Ja, ik ga vanavond eens proberen bellen.. want het blijft echt muisstil.

  • Koja78
    Koja78

    "Beste, we hebben het voor jou veranderd. Uitzonderlijk zonder kosten aangezien de fout inderdaad bij ons lag."

    Die uitzonderlijk hadden ze er af mogen laten.... als je zelf de fout maakt is het normaal dat je het corrigeert toch?

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!