OTA - Go to gate

Koja78
Koja78

Iemand ervaring met http://be.gotogate.com/ ?
Maakt precies leuke combinaties voor goedkope tarieven naar canada in augustus.

Berichten

  • Dima
    Dima
    edited april 2016

    Niet zo'n goede ervaring mee. Half jaar geleden ticket proberen te boeken via hun omdat het daar zo'n 20% goedkoper was. Na alle toeslagen werd het nog 10% goedkoper. Nuja, geboekt en de rest al geregeld (hotels, ...). Geld werd ook van mijn kaart afgeschreven intussen. Zo'n 24u later krijg ik een mail in mijn mailbox dat de ticket niet geboekt kon worden "wegens technisch probleem met carrier" en dat ik gewoon refund kreeg. Wel netjes refund na 24u gekregen, dat wel.
    Resultaat van mijn avontuur: diezelfde tickets nog net kunnen boeken, alleen met een mooie meerprijs van 25% dan origineel moest ik rechtstreeks geboekt hebben (fare was intussen gestegen). Dusja, toch wat geld verloren dankzij hun...

    Was ook wel een lesje: nooit andere dingen boeken zoals hotels & transfers zonder een PNR van een carrier (had enkel reservatiecode, ging volgens hun de PNR binnen de 48u krijgen)

  • fbruno
    fbruno

    Met een PNR van de airline ben je nog niks. Er is dan nog niks bevestigd, alleen de plaatsen zijn daarmee tijdelijk geblokkeerd.
    Je bent pas (vrij) zeker vanaf je een 13 cijferig ticketnummer hebt.

  • Leo
    Leo

    Ik heb AirFrance SFO geboekt via GoToGate, alles naar wens verlopen en kon na 2 dagen rechtstreeks via AF zitplaatsen kiezen.

  • Emmy
    Emmy

    ik heb de QR sale via gotogate geboekt.

    Kon direct inloggen op qatar en alles bekijken.

    Totaal geen problemen dus.

  • bodemvisser
    bodemvisser

    Ook een aantal keer via hun geboekt, nooit problemen gehad.

  • bab
    bab

    Met welke kaart betalen jullie misschien voor de korting? als ik met een mastercard wil betalen komt er opeens een fiks bedrag bij, heb geen amex of visa.

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    @bab said:
    Met welke kaart betalen jullie misschien voor de korting? als ik met een mastercard wil betalen komt er opeens een fiks bedrag bij, heb geen amex of visa.

    Vaak kun je gratis visa kaart krijgen bij je bank, gewoon doen als je vaak online boekt. Ik gebruik altijd de meest gunstige kaart en heb zo al 100'en euros uitgespaard.
    Mijn amex kost wel wat, maar is meteen ook verantwoordelijk voor meer dan 75.000 van mijn M&M miles.

  • bab
    bab

    @Gigi2m02 ik heb zelf een prepaid mastercard, maar op een amex kaart maak ik geen kans jammer genoeg, ik ben student en heb geen vast loon.

    Ondertussen weet ik dat de korting enkel geldt op Amex kaarten, en ik ken niemand in mijn omgeving met zo'n kaart :(

    Als iemand op dit forum de boeking voor mij zou willen verrichten, altijd welkom! Eeuwige dankbaarheid volgt :)

  • flrvt
    flrvt

    @bab said:


    @Gigi2m02 ik heb zelf een prepaid mastercard, maar op een amex kaart maak ik geen kans jammer genoeg, ik ben student en heb geen vast loon.

    Ondertussen weet ik dat de korting enkel geldt op Amex kaarten, en ik ken niemand in mijn omgeving met zo'n kaart :(

    Als iemand op dit forum de boeking voor mij zou willen verrichten, altijd welkom! Eeuwige dankbaarheid volgt :)

    Bij Beobank smijten ze met kredietkaarten, ook voor niet kredietwaardige studenten! Aanrander

  • bab
    bab

    @flrvt ik heb zelf een prepaidkredietkaart bij Belfius, maar voor deze vlucht te boeken is er een Amex nodig...

  • flrvt
    flrvt

    @bab said:
    @flrvt ik heb zelf een prepaidkredietkaart bij Belfius, maar voor deze vlucht te boeken is er een Amex nodig...

    Prepaid kredietkaarten zijn ook onnodig duur. Als je tijd hebt zou je toch eens een deftige kredietkaart moeten aanvragen denk ik.

  • Darrow
    Darrow

    @flrvt said:

    @bab said:
    @flrvt ik heb zelf een prepaidkredietkaart bij Belfius, maar voor deze vlucht te boeken is er een Amex nodig...

    Prepaid kredietkaarten zijn ook onnodig duur. Als je tijd hebt zou je toch eens een deftige kredietkaart moeten aanvragen denk ik.

    Bij KBC €12/jaar. Da's toch niet duur te noemen?

  • Jelle
    Jelle
    edited juni 2017

    @flrvt said:

    @bab said:


    @Gigi2m02 ik heb zelf een prepaid mastercard, maar op een amex kaart maak ik geen kans jammer genoeg, ik ben student en heb geen vast loon.

    Ondertussen weet ik dat de korting enkel geldt op Amex kaarten, en ik ken niemand in mijn omgeving met zo'n kaart :(

    Als iemand op dit forum de boeking voor mij zou willen verrichten, altijd welkom! Eeuwige dankbaarheid volgt :)

    Bij Beobank smijten ze met kredietkaarten, ook voor niet kredietwaardige studenten! ** Aanrander**

    Je moet bab niet zo uitmaken Flor. ;)

  • bab
    bab

    Haha sorry dat ik niet zo snugger ben als al de rest hier zeker?

    Zit nog in mijn laatste jaar middelbaar en heb niet zo veel middelen tot mijn beschikking :)

  • Jelle
    Jelle

    @bab said:
    Haha sorry dat ik niet zo snugger ben als al de rest hier zeker?

    Zit nog in mijn laatste jaar middelbaar en heb niet zo veel middelen tot mijn beschikking :)

    haha nee tis omdat hij u aan aanrander noemt ipv aanrader ;) geen domme vragen hier hé

  • bab
    bab

    Oh lol had ik overgelezen, wel grappig idd!!

  • flrvt
    flrvt

    @Darrow said:

    @flrvt said:

    @bab said:
    @flrvt ik heb zelf een prepaidkredietkaart bij Belfius, maar voor deze vlucht te boeken is er een Amex nodig...

    Prepaid kredietkaarten zijn ook onnodig duur. Als je tijd hebt zou je toch eens een deftige kredietkaart moeten aanvragen denk ik.

    Bij KBC €12/jaar. Da's toch niet duur te noemen?

    Ik heb het niet alleen over de jaarlijkse kost maar ook over de commissie bij betaling in vreemde munten, en de kosten om er geld op te laden. Dit is niet bij alle prepaid kaarten gratis.

    Fair enough, bij KBC en Belfius valt dit bijvoorbeeld precies al goed mee! Maar ik weet dat die van Bpost en Mobile Vikings veel minder voordeliger zijn.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!