Tripado antwoordt niet...

Glenn
Glenn
edited april 2016 in Algemene discussies
Tagged:

Een tijdje geleden boekte ik BRU - IST - AQJ RT met TK via Tripado.de.

Het segment AQJ - IST werd door TK gecancelled en herboekt naar de volgende dag. Echter hebben ze (ik vermoed Tripado) het segment IST - BRU niet aangepast naar de volgende dag...

TK gecontacteerd, zij kunnen hier niets aan doen, ik moet Tripado contacteren.
Al 3 dagen aan het proberen die mannen van Tripado te contacteren (bellen, email etc.), maar geen enkele reactie. Als ik hun reviews lees verwondert mij dit ook niet.

Wat zijn mijn opties?

  • Nog eens TK contacteren?
  • Amex contacteren voor refund en opnieuw boeken rechtstreeks bij TK?
  • ...

TL;DR: never book with Tripado!

Tagged:

Berichten

  • Chrismeister
    Chrismeister

    @Chris heeft al eens contact gehad

  • Chris
    Chris

    @Chrismeister met tripado? Nee..... met mytrip.com wel....

  • Chrismeister
    Chrismeister

    Business naar Chicago toch vorig jaar?

  • Chris
    Chris

    @Chrismeister klopt ja!!!

    maar heb daar alleen voor geboekt....... heb geen contact met ze gehad verder.
    boeking ging prima en was 20% goedkoper dan elders :-)

  • Dima
    Dima
    edited april 2016

    Volgens Facebook is hun average response rate op Facebook message na een uur. Dus dat eens proberen?

    Of hun ander nummer: +49 6021 7 71 04 60 (volgens Gouden gids van DE), al is het Gouden Gids adres anders dan hun officieel adres. Hopelijk is het hetzelfde bedrijf.

  • Glenn
    Glenn

    Alles ging goed tot TK 1 segment gecancelled heeft.

    Via Facebook ook al geprobeerd. Average response time zal zo snel zijn omdat er direct een nietszeggend bot antwoord volgt :)

    Zal vanavond eens proberen te bellen naar dat ander nummer.

    Toch wel straf dat een bedrijf kan blijven bestaan met 0,0 customer service.

  • Chrismeister
    Chrismeister

    @Chris said:
    @Chrismeister klopt ja!!!

    maar heb daar alleen voor geboekt....... heb geen contact met ze gehad verder.
    boeking ging prima en was 20% goedkoper dan elders :-)

    Ze hadden jou toch gecontacteerd omdat je geboekt had maar nog niet betaald had en jouw boeking wel geldig was?

  • Chris
    Chris

    @Chrismeister said:

    @Chris said:
    @Chrismeister klopt ja!!!

    maar heb daar alleen voor geboekt....... heb geen contact met ze gehad verder.
    boeking ging prima en was 20% goedkoper dan elders :-)

    Ze hadden jou toch gecontacteerd omdat je geboekt had maar nog niet betaald had en jouw boeking wel geldig was?

    Oh ja dat klopt ja!!! dat was die vlucht. Ik moest per bankoverschrijving doen of zo iets en creditcard lukte niet. Weet niet meer exact. Maar idd heb ik toen contact gehad en m'n creditcard doorgegeven.

  • Glenn
    Glenn

    Driewerf hoera!! Eindelijk toch een antwoord ontvangen van Tripado met voorstel van nieuwe vluchten.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!