Bucketlist

Gert
Gert

Zou graag een bucketlist aanmaken.

Hebben jullie een idee of tip voor een bucketlist te maken. Programma?

Welke website of app bevelen jullie aan?

Berichten

  • michelvst
    michelvst

    Eerlijk? Een Moleskine en potlood of balpen. Zo kan je er ook je bedenkingen e.d. bij noteren, en naarmate de tijd vordert ook zien hoe je lijst evolueert.

  • Gert
    Gert

    Ik begrijp u voor een deel.
    Zelf heb ik er toch graag een beeld bij, en dan knip en plak werk is niet zo handig. Toch

  • Emmy
    Emmy

    bordje aanmaken op pinterest?

  • Koja78
    Koja78

    Ik dacht even.. leuk business idea.. maar.. : https://www.bucketlist.org/

  • Emmy
    Emmy

    @Koja78 said:
    Ik dacht even.. leuk business idea.. maar.. : https://www.bucketlist.org/

    :smile:

    Die site doet @michelvst zijn 'Moleskine en potlood of balpen' alleen maar beter klinken :)

    Afvinken met hoeveel je dezelfde bucketlist activiteiten afwerkt neemt de charme ervan echt weg.

  • Christophe
    Christophe

    Koop een scratching map, alles wat nog net is weggekrabt staat op je bucket list.

  • Gert
    Gert

    Ben eerder op zoek voor eigen gebruik en niet om online bucketlist te delen.

    Beste dat ik tot nu toe gevonden heb is de app 2DoBefore.

  • Gert
    Gert

    Je kan Todo list aanmaken en daarna bij achieved plaatsen.

  • Gert
    Gert

    @Emmy : ken pinterest niet!
    als je hierop je bucketlist plaatst, krijgen dan alle pinterest gebruikers dit te zien?

  • Gert
    Gert

    @Christophe : leuk idee, kan ook via app Mark O travel.

  • Emmy
    Emmy

    @Gert said:
    @Emmy : ken pinterest niet!
    als je hierop je bucketlist plaatst, krijgen dan alle pinterest gebruikers dit te zien?

    Het is een soort prikbord/scrap book.
    En je moet dingen 'pinnen'

    je kunt foto's en pagina's linken en er zelf ook dingen op plaatsen.

    per bord kies je een thema/naam bijvoorbeeld 'bucketlist'.
    Die vul je dan aan met pins van andere sites en met pins van anderen hun pinterest.

    Bij een bord kun je kiezen wie hem mag zien.

    Voordeel bij je bucketlist is dat bijvoorbeeld bij 'walvisspotten in Hawaï' je ook meteen ook kan linken naar de site van de diegene die de tour organiseert.

    Je kunt het dus algemeen houden, maar ook gedetailleerd en alles al voorbereiden. :smile:

    tis even testen maar tis een leuke app.

  • Chris
    Chris

    Ik heb gewoon een word documentje waar ik af en toe wat inzet om te onthouden (aparte zaken). Globaal weet ik het wel uit m'n hoofd.

  • kristof
    kristof

    Gewoon zorgen dat je je bucketlist sneller afwerkt dan dat je hem kan opmaken! Problem solved!
    Helaas denk ik dat wij allen een beetje teveel op de bucketlist hebben staan ;)

  • Gert
    Gert

    Ga die pinterest eens proberen.

  • Gert
    Gert

    @Emmy : die pinterest is net wat ik zocht, super handig
    Thx voor de tip.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!