IHG punten in Venetian Las Vegas?

Kim
Kim

Hallo allemaal,

Ik wist niet goed in welk topic ik het moest plaatsten dus heb ik maar een nieuwe gemaakt.

Mijn volgende vraag, ik heb maar 2200 punten gekregen voor een verblijf van 4 nachten en ongeveer 1000$ betaald het is toch 10 punten per dollar/euro dat ge krijgt?... Of ben ik mis?

op 6 april heb ik verbleven in het IC Los Angeles city inter city hotel en daar heb ik ongeveer het zelfde betaald en 13.040 punten voor gekregen..

Ik snap het niet goed hoe dit komt, of vormt The Venetian een uitzondering op de regel...

Hartelijk dank alvast,

Kim

Berichten

  • VDW
    VDW
    edited april 2016

    Ik dacht dat je inderdaad standaard 2000 punten krijgt bij The Venetian.

  • flrvt
    flrvt

    Ik weet dat the Intercontinentals in Las Vegas uitzonderingen zijn. Als ik me niet vergis zijn ze geen 'volwaardig' lid van de IHG keten, en doen ze maar in beperkte mate mee met de Rewards Club.

    Als je zeker wilt zijn zou je misschien eens moeten bellen met IHG. Als je effectief te weinig punten hebt gekregen, kunnen ze dat ineens oplossen.

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Venetian en Palazzo zijn "InterContinental Alliance Resorts". Per stay verdien je standaard slechts 2k punten.

  • Dennis
    Dennis

    Ik heb ook ergens gelezen dat The Venetian en Palazzo uitzonderingen zijn. je krijgt hiervoor slechts 2000 punten. Het is ook een InterContinental "alliance" hotel.

    Iets off topic, hoe beviel de IC Century city je? Ben er van plan om men ambassador bon te gebruiken.

  • Kim
    Kim

    Nu ik had ook zo iets gelezen, ik ga best toch eens bellen voor de zekerheid dan weten we het zeker.

    Dan ga ik volgende keer wel naar de Aria dan zijn me die 2000 punten niet waard..

  • Kim
    Kim
    edited april 2016

    @Dennis said:
    Ik heb ook ergens gelezen dat The Venetian en Palazzo uitzonderingen zijn. je krijgt hiervoor slechts 2000 punten. Het is ook een InterContinental "alliance" hotel.

    Iets off topic, hoe beviel de IC Century city je? Ben er van plan om men ambassador bon te gebruiken.

    Hmm ik vond het persoonlijk toch wat oubollig, het ligt ook zeer dicht bij Beverly Hills wat alles rond om je prijzig maakt, er is in de buurt niet echt veel te doen je zit zo in een kantoren wijk en het weekend is het er helemaal dood.
    Je zit wel op avenue of the stars, je ziet regelmatig wel eens wat blitse auto's binnenrijden oa een paar Rolls Royce zien stoppen tis een beetje autosalon... Maar meer dan dat is er eigenlijk niet te doen.

    Er is een Starbucks kortbij net voorbij het Foxplaza gebouw en dan iets verder op nog een groot shopping center (westfield en ralph's) etc. maar daar zijn ze momenteel serieus aan het bijbouwen.

    Je zal ook altijd een uber moeten nemen om naar bv naar the walk of fame te gaan toch rap 25min rijden of santa monica beach als je want zonnen willen op het strand, wel zeer mooi.

    Bottem line

    Persoonlijk ik zou het niet doen, ik ben er van overtuigt dat er betere IC zijn die van Warschau bv. of die van Athene als je een Miles&Bonus mileage run wil doen.

    Neem alleszins een andere dan deze. :-)

    ps: zelfs ben is niet zo happy.. :-)

    http://onemileatatime.boardingarea.com/2010/07/30/review-intercontinental-los-angeles-century-city/

  • Glenn
    Glenn
    edited april 2016

    Soms zijn er wel acties voor extra bonuspunten, zoals deze van vorig jaar:
    http://www.ihg.com/hotels/us/en/global/offers/member/vp10kpoints

  • Kim
    Kim

    Mannen en Vrouwen,

    Zonet even gebeld naar IHG ik moest het weten! :-)

    The venetian is standaard 2000 punten dankzij mijn gold status heb ik nog 200 punten bij gekregen.

    In alle andere hotels krijg je dus 10punten per euro/dollar je spendeert.

    Het heeft te maken dat The Venetian een Alliance resort is van de IHG group.

    Bij deze weten we het dus 100% zeker. :-)

    Aan allen die gereageerd hebben thx voor de info! :)

  • Chris
    Chris

    Klopt idd...... wist je dat tot 2 jaar terug ELKE IC slechts 2000 punten gaf buiten de USA.

    Als je dan 1 week ik Berlijn in de IC was kreeg je..... 2000 punten.....

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!