Berichten

  • Jelle
    Jelle

    BKK € 1200

  • Chris
    Chris
    edited april 2016

    MXP-SIN aan 1100

    http://www.flyertalk.com/forum/premium-fare-deals/1758019-ey-c-ex-eu-fare-sale-post-city-pairs-here.html

    daar staan wat voorbeelden. Misschien hier ook wat voorbeelden neerzetten?

    ben momenteel aan het boeken in de zomervakantie (ten minste google flights geeft aan dat kan)

  • Chris
    Chris
    edited april 2016

    BTW: vanaf MXP werkt het ook in de zomervakantie

    DUS/MUC etc krijg ik dan niet 2000+.

    BUMMER: als je 4 pax wil boeken gaat de prijs omhoog. vaak maar 1 of 2 seats beschikbaar aan deze low fare. Heb via mytrip.com wel 4 pax (1 kind) kunnen boeken MXP-SIN totaal 4275 euro (+75 euro AMEX, kut)

    geen idee hoe dat gaat, als op etihad die fare er niet was voor 4 pax; zo'n OTA boekt dat wel gewoon?

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Normaal niet. Dus hou ons op de hoogte. Interessant. Good luck!

  • Chris
    Chris

    @disillusionedTM in checkmytrip etc en etihad kan ik hem wel gewoon opvragen namelijk. heb ook PNR (die van mytrip, maar ook PNR van alitalia (1leg) en EY (3 legs).

  • Chris
    Chris

    Alle 4 pax geticket net email. Duurde wel 8 uur ofzo na bevestiging email. Alles 607 tickets.

    Direct op EY was dit NIET beschikbaar. Heen was maar 2 pax terug 1 pax. Kreeg daar total prijs van 6800 ofzo. Nu dus 4275 plus creditcard.

    Mytrip.com was ook de enige die hem aanbood via dacht kayak of momondo. In google vond ik hem ook gewoon.

    15 juli heen 1 aug terug. MXP-SIN
    Ik vind het een prima deal.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!