Hotel in New York

Antoine
Antoine
edited oktober 2015 in Bestemmingen
Tagged:

In juni ben ik voor 3 nachten in New York.
Is dit de plaats waar je (IHG) punten moet verbranden of zijn er leuke, betaalbare hotels? Mag boutique hotel zijn, liefst iets design, maar vooral betaalbaar :-)

Tagged:

Berichten

  • Dima
    Dima

    New York is vooral een goede plaats om SPG en Hyatt punten te verbranden denk ik...

  • Stijn_A
    Stijn_A

    In NY heb je in Brooklyn het Indigo hotel waar je 25k extra punten kunt verdienen!

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    Inderdaad Stijn! Had dat ook eens gelezen in een blogpost van Sven Luckerman:
    http://www.svenluckermans.com/3-nights-in-new-york-2-nights-in-bora-bora-for-800-eur/

  • Chrismeister
    Chrismeister

    bestaat deze van 25k punten nog want ik zie enkel 10k momenteel voor dat hotel?

  • flrvt
    flrvt

    Jazeker er zijn nog steeds interessante bonus points packages beschikbaar in NYC.

    Je kan ze gemakkelijk vinden door "Rate Type" aan te duiden bij Sort by.

    Indigo Chelsea: 30K
    Indigo Brooklyn: 25K

  • Chrismeister
    Chrismeister

    Ok! Nu zie ik het ook voor brooklyn staan :D

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    @flrvt Kun je ook zoiets doen voor grotere regio? Voorlopig weet ik in Europa enkel van Holiday Inn Warsaw airport, waar je goedkoop 10.000 points kunt scoren. Zou het Geen idee zijn dat we hier ergens zo'n lijst aanleggen m.b.t. mattress running?

  • oldgrumpy
    oldgrumpy

    Ik heb onlangs verbleven in de HIX Troisdorf en daar heb ik een bonus point package geboekt voor 4.000 punten(was 1 van de Accelarate doelstellingen)

  • Chrismeister
    Chrismeister
    edited oktober 2015

    @Gigi2m02 ik zat dit gisteren ook te denken, er is wel een lijst op flyertalk, maar ik weet niet in welke mate die up to date en je ziet daar vooral packages in USA.

    Je kan wel 'sneller' alles checken op deze manier:

    Zoek een bestemming op

    Klik op hotel check rates

    Klik op sort by: rate type

    Klik op back to search results

    Vanaf nu wordt in jouw cookies onthouden telkens te openen op rate type

    Nu een stad opzoeken en rechtermuisknop, openen in nieuw tablad en op die manier een hele hoop nieuwe tabbladjes openen in 1 keer

  • Chrismeister
    Chrismeister

    Ik zie momenteel dat er in madrid wel opties zijn: 10k punten extra voor 21 euro extra, hotels wel niet in centrum gelegen maar wel verbonden met metro

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    @Chrismeister, thanks voor de tip!
    @flrvt, is er een technische oplossing op forum waar we een europese lijst kunnen aanleggen? Iemand van de admins die Post 1 telkens edit is enige optie zeker?

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!