Royal Amb Renewal IHG - en wie wil er platinum worden? (gift)

2

Berichten

  • Stijn_A
    Stijn_A

    Wie niet waagt blijft maagd!

    Zeer mooie geste :)

  • Ivooss
    Ivooss

    Zeerzeker Chris! Ben benieuwd, heb nu weer 3 aankomende IC stays staan...
    Leuke geste zo idd!

  • vincentjanv
    vincentjanv

    Mijn naam mag ook in de pot;)

  • Chris
    Chris

    nog meer mensen? ik ben komende 2 dagen offline. zal vrijdag namiddag (mijn tijd.... en als je mijn twitter ziet weet je waar ik ben) loting maken. iedereen krijgt nummer 1 t/m gewoon wie eerste postte en dan doe ik een random nummer generator.

  • Jeroen
    Jeroen

    I'm in!

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    I'm in! Maar moest ik er uit komen als winnaar, wacht nog even tot na mijn stay in NYC alvorens mij platinum te maken. Normaal ben ik na die stay zelf ook platinum (bonus points), dan doe ik hier gewoon een nieuwe raffle :-)

  • bhermans
    bhermans

    @Gigi2m02 said:
    I'm in! Maar moest ik er uit komen als winnaar, wacht nog even tot na mijn stay in NYC alvorens mij platinum te maken. Normaal ben ik na die stay zelf ook platinum (bonus points), dan doe ik hier gewoon een nieuwe raffle :-)

    Ge bedoelt Spire hoop ik ;)

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    Doe ik gewoon een nieuwe raffle => laat ik Chris gewoon een nieuwe raffle doen

  • sylviaschoice
    sylviaschoice

    @Chris said:
    Voor degenen, aangezien de terms nogal vaag zijn. Mijn renewal was 31/03.
    speculatie was dat het 70 nachten geworden zou zijn; ook weer niet.

    Mijn stats: 66 nachten totaal waarvan 44 IC (alle betalend) plus NQ & Reward nights.

    dit ter info voor wie voor Royal gaat.

    en wie platinum wil worden........ ik ga een raffle doen

    Ik ben beschikbaar voor platinum heb nu gold elite

  • Chris
    Chris
    edited april 2016

    Oké ben dus toch niet offline deze dagen, plannen veranderen. Wél vrijdag namiddag (circa 17:00 Laos tijd) zal ik lijst maken met nummers & usernames. En random generator doen.

    PS> Letop dat als je platinum bent (normaal 40 nachten) je dan niet na 30 nachten Spire wordt. Dat telt apart!!!! je blijft dan de eerste 69 nachten gewoon Platinum.

  • patjem
    patjem

    Ja lijkt me zeker gaaf. Ik doe mee!

  • Emmy
    Emmy
    edited april 2016

    schrijf mij ook maar op. :smile:

  • LTW
    LTW

    Nobele geste :) !

    Met het risico de hond in het kegelspel te zijn, toch volgende opmerking: eens je Platinum status hebt, kan je deze in principe "locken" door nadien AMB te kopen. Geen garantie dat dit de komende jaren verder zal blijven werken maar tot nu toe blijft dat wel het geval (ben al bijna 5 jaar Plat op basis van een gelockte status).

    Of dit in de omgekeerde volgorde ook werkt weet ik niet, dus het zou in principe kunnen dat AMB met (standaard gekregen) Gold status geen Plat kunnen locken indien ze nadien pas Plat worden/krijgen.

    Het punt is dus: de status gift zou wel eens veel meer waard kunnen zijn voor die leden die vandaag nog geen AMB gekocht hebben.

    En ik denk dat diegene die hem wint en nog geen AMB gekocht zou hebben, dit nadien best als de bliksem in orde brengt ;).

  • Chris
    Chris

    @ltw doe je wel of niet mee?

  • doddel
    doddel

    Stop mij ook maar in de pot. En alvast een pluim voor Chris!

  • LTW
    LTW

    @Chris said:
    @ltw doe je wel of niet mee?

    Sorry als dat niet duidelijk was: ik ben Plat dus mij kan je er geen plezier mee doen ;).

  • Ken
    Ken

    Ik ben kandidaat!

  • Koja78
    Koja78

    Kan ik als één van de Egypte SMS'ers mij nog inschrijven?

  • deesistim
    deesistim

    Gooi mij ook maar in de pot! :smile:

This discussion has been closed.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!