Delta stopt route Atlanta - Brussel

Berichten

  • daruda
    daruda

    Btw delta annuleert hun rechtstreekse vluchten van en naar atlanta tot 03/2017. Iemand deze nog geboekt?

    Ik heb hem staan voor oktober, wordt nu rerouten over amsterdam vrees ik. Net geboekt omdat hij rechtstreeks kon zucht..

  • PJDeraedt
    PJDeraedt

    @daruda said:
    Btw delta annuleert hun rechtstreekse vluchten van en naar atlanta tot 03/2017. Iemand deze nog geboekt?

    Ik heb hem staan voor oktober, wordt nu rerouten over amsterdam vrees ik. Net geboekt omdat hij rechtstreeks kon zucht..

    Of Delta via NY vanuit BRU?

  • Gert
    Gert

    Heb in juni vlucht Miami met tussenstop Atlanta.
    Kreeg vandaag een aanpassing in mail, maar stond nog steeds Brussel bij.
    Waar kan ik terugvinden dat delta zijn vluchten van Amsterdam gaat laten vertrekken.

  • daruda
    daruda

    Jij hebt reeds mail gehad? Hier nog niks.

  • Gert
    Gert

    Eens inloggen bij delta. Misschien daar meer nieuws.

  • daruda
    daruda

    In mijn itinerary online staat vlucht DL80 nog altijd confirmed :)

  • daruda
    daruda

    Ook ANA twijfelt over annulatie van hun net opgestarte vlucht van/naar BRU..

  • Hester
    Hester

    Onze vlucht vf BXL naar Atlanta staat voor Juli gepland. Inmiddels nieuwe itinerary gekregen waarop de tickets geconfirmeerd zijn (van BXL naar Atlanta). Naar Delta gebeld en die kunnen niks doen omdat wij geboekt hebben via een website en niet via Delta. De aanbieder gebeld en na uur in de wacht kregen we te horen dat er geen probleem is omdat we op een Air France vlucht zitten. Weer naar Air France gebeld en die zeiden dat dat niet klopte dus moet wederop naar de aanbieder bellen.... zucht

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Hahaha, welke OTA was dat?

    Zowat alle transatlantische DL wordt geticket op AF stock.

    Bel via Skype naar DL helpdesk in US, die kunnen u helpen. EU customer service is waardeloos.

  • daruda
    daruda

    DL EU helpdesk is toch gewoon KLM?
    Ik kom toch altijd deels bij KLM terecht.

    Om eerlijk te zijn altijd zeer goed & snel geholpen hier (in het nederlands zelfs).

    Mijn vlucht ATL - BRU, zonder enig probleem naar mijn eigen gekozen voorkeur omgezet via DL EU helpdesk.
    Ik had wel bij Delta geboekt...

  • disillusionedTM
    disillusionedTM
    edited april 2016

    Wel, dat is juist de point. EU airline helpdesks willen OTA tickets niet meer aanraken. Achterliggend motief is natuurlijk dat ze weten dat het voor de klant hell is om iets geregeld te krijgen met al die crappy third party websites. In de hoop dat je je lesje leert, en volgende keer toch maar rechts reeks bij de airline boekt. Scheelt hun de commissie... KL/AF zijn ubereikels hierin (en DL operated transatl komt hier terecht). Maar de rest (incl SN) is niet veel beter.

  • Antoine
    Antoine

    Volgens mij is het communiceren met airline callcenters allereerst een kwestie van geluk (de juiste agent) en van beleefd, doch met nadruk te vragen wat je wil.
    Als je verkeerde agent aan de telefoon hebt : hang up and call again
    En als je niet in vorm bent die dag, wacht dan even tot je goedgezind bent en tijd hebt :-)

  • Stijn_A
    Stijn_A

    Ik Snap niet waarom je niet rechtstreeks bij sn boekt. Sn heeft een bpg formule waarmee je nog eens 10% van de prijs doet

  • Antoine
    Antoine

    @Stijn_A said:
    Ik Snap niet waarom je niet rechtstreeks bij sn boekt. Sn heeft een bpg formule waarmee je nog eens 10% van de prijs doet

    Heb je dit zelf al eens toegepast Stijn? Met welke OTA? Ken je de kleine letters van deze BPG? lijkt me wel interessant :-)

  • Stijn_A
    Stijn_A

    Jep. Gewoon boeken bij SN, was via budgettair.ie. Mij lijkt dat ze er vrij soepel mee zijn. (Dat verandert mss na deze post :tongue: )

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!